Wat vindt je van de kwaliteit van de software en het ontwerp van het systeem?
Wat vindt je van de kwaliteit van de uitleg en oefeningen?

Daan

Er zitten nog wel regelmatig fouten in de oefeningen. we zien ondanks veel gouden en zilveren sterren dit nog niet terug in de cijfers op school.

Jessica

Ik heb een hekel aan bijles, maar dit was leuk en heeft me echt goed geholpen aan een mooi cijfer!

Het instellen van je schoolboek is super handig.

Ronald

Super fijn oefenen met Slimleren!

Sinds mijn kind wiskunde leert met slimmeren gaan zijn cijfers omhoog. hij wordt op een andere manier gestimuleerd en het lijkt zelfs dat hij er plezier aan heeft. Hij zit in 3 havo en slimmeren.nl... Sinds mijn kind wiskunde leert met slimmeren gaan zijn cijfers omhoog. hij wordt op een andere manier gestimuleerd en het lijkt zelfs dat hij er plezier aan heeft. Hij zit in 3 havo en slimmeren.nl volgt mooi het boek. Dat is echter anders voor rekenen. Dit komt helemaal niet overeen en is een grote teleurstelling aangezien je toch wel betaalt voor de site en ik ervan uitging dat de boeken, de leerstof en de site gelijk opliepen. Jammer!

Je krijgt persoonlijk antwoordt op je vragen en ze proberen je echt te helpen.

Duidelijke navigatie en leuk om te gebruiken

Carel

Top website voor het oefenen van vraagstukken voor lagere school en middelbare school (onderbouw). Zou het iedereen aanraden!

Goed! Erg overzichtelijk.