Wat vindt je van de kwaliteit van de software en het ontwerp van het systeem?
Wat vindt je van de kwaliteit van de uitleg en oefeningen?

Monique

Onze zoon maakt graag gebruik van slimmeren voor te leren voor een proefwerk, fijn dat het is afgestemd met de eigen leerboeken! Wij zijn heel tevreden, ook met de snelle reactie op een vraag.

Diana

Ik gebruik Slimleren voor mijn studenten; anderstalige volwassenen die Nederlands leren. Ik vind vooral de uitleg bij de oefeningen heel erg duidelijk, het is ook fijn dat ze dit altijd nog eens... Ik gebruik Slimleren voor mijn studenten; anderstalige volwassenen die Nederlands leren. Ik vind vooral de uitleg bij de oefeningen heel erg duidelijk, het is ook fijn dat ze dit altijd nog eens kunnen teruglezen. Het enige wat ik jammer vind is dat het aantal oefeningen vrij beperkt is. Het zou fijn zijn als deze na verloop van tijd 'vernieuwd' of aangevuld zouden worden.
Ook voor Engels en wiskunde heb ik gebruik gemaakt van Slimleren. Het bevalt me uitstekend!

Goed en leerzaam

Emmie

Ik gebruik het voor Engels en Nederlands. Is echt een aanvulling op het leren. Eerst leren, dan de oefeningen doen en dan ben ik er klaar voor.

Maaike

Er wordt snel gereageerd als er iets is, de service is enorm goed. Daarnaast merk ik voor het eerst in zes jaar dat mijn zoon uit zichzelf met slimleren bezig is.

Gijs

Snelle service en goede communicatie!