Wat vindt je van de kwaliteit van de software en het ontwerp van het systeem?
Wat vindt je van de kwaliteit van de uitleg en oefeningen?

Manon

Jammer dat ze automatisch incasso niet stopzetten ,ondanks bericht dat we netjes abonnement hebben opgezegd. Ik blijf elke maand een automatisch incasso ontvangen ..

Beau

Over het algemeen heb ik als leerkracht een positieve ervaring met Slimleren, ook de leerlingen vinden het fijn om aan oefeningen te werken via Slimleren. Ik heb alleen het idee, dat er vaker... Over het algemeen heb ik als leerkracht een positieve ervaring met Slimleren, ook de leerlingen vinden het fijn om aan oefeningen te werken via Slimleren. Ik heb alleen het idee, dat er vaker 'technische' problemen zijn. Vertalingen kloppen niet altijd, er staan dubbele antwoorden bij de keuzes (waardoor kinderen onterecht fouten maken) en vaak verschijnen zinnen die in een opdracht belangrijk zijn niet volledig op het scherm, waardoor de opdracht niet goed gemaakt kan worden.

Voorbeelden: atmosphere is het goede antwoord sfeer (atmosfeer is toch echt het goede antwoord lijkt mij?) je m'appelle heeft als goede antwoord 'ik ben' ipv 'ik heet'.

Ast Laan

Opzeggen is niet mogelijk, ze blijven geld afschrijven. Slim Geldinnen noemen we dat.

Remco Muller

Account aangemaakt om Frans te oefenen met mijn zoon, omdat het erop leek dat er oefenstof was bij de methode die ze bij hem op school gebruiken. In het keuzemenu staat de naam van de methode er ook... Account aangemaakt om Frans te oefenen met mijn zoon, omdat het erop leek dat er oefenstof was bij de methode die ze bij hem op school gebruiken. In het keuzemenu staat de naam van de methode er ook bij, maar bij geen enkel leerjaar zijn er boeken / oefentoetsen of woordenlijsten te vinden. Waardeloos dus. Meteen weer opgezegd.

Slecht bereikbaar, aantal problemen met de website en hele lange reactietijd!

Slecht bereikbaar, aantal problemen met de website en hele lange reactietijd!

Prima website. Goede aansluiting op de leerstof van mijn zoon. Goede oefeningen. Prima uitleg.

Anne

Positieve ervaring met Slimleren, zo simpel is het.

Monique

Onze zoon maakt graag gebruik van slimmeren voor te leren voor een proefwerk, fijn dat het is afgestemd met de eigen leerboeken! Wij zijn heel tevreden, ook met de snelle reactie op een vraag.

Angelo

Heel goed. Makkelijk,duidelijk.