Wat vindt je van de kwaliteit van de software en het ontwerp van het systeem?
Wat vindt je van de kwaliteit van de uitleg en oefeningen?

TB

Nog maar net begonnen en ik begrijp Engels al veel beter

Mick van Hulzen

Wij gebruiken Slimleren hier nu een paar maanden voor onze dochter en zij is er erg tevreden over. Zij zit inmiddels in 2 HAVO, maar zij had vorig schooljaar al behoefte aan wat extra oefening met... Wij gebruiken Slimleren hier nu een paar maanden voor onze dochter en zij is er erg tevreden over. Zij zit inmiddels in 2 HAVO, maar zij had vorig schooljaar al behoefte aan wat extra oefening met vooral Wiskunde. We liepen echter na het aanmelden direct tegen een probleem aan. De beloofde aanmeldmail kregen we namelijk niet toegestuurd. Contact opgenomen met Slimleren en binnen twee werkdagen een reactie van een van hun medewerkers met o.a. het voorstel om dit telefonisch snel op te lossen. Zo gezegd, zo gedaan. Wat bleek, er zat een typefout in het e-mailadres. Tjsa, logisch dat we de mail niet hebben gekregen... Dit werd echter direct aangepast en binnen het uur hadden we alsnog een aanmeldmail. Ook meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vragen hoe het zit met enkele negatieve reviews die ik hier gelezen heb. De dame aan de telefoon vertelde mij dat wij Slimleren op ieder moment zelf stop kunnen zetten via de accountinstellingen. Wat kennelijk ook nog wel eens gebeurt is dat klanten, ondanks dat zij zelf het lidmaatschap hebben afgesloten, na het stopzetten van het lidmaatschap ook meteen de afschrijving onterecht storneren. Dit is - logisch lijkt me - niet de juiste manier om een lidmaatschap stop te zetten, waardoor mensen onterecht beweren het lidmaatschap goed te hebben opgezegd. Het oefenen zelf werkt erg fijn en voor de vakken Nederlands, Engels en Wiskunde is er ontzettend veel oefenstof met uitleg beschikbaar, waar mijn dochter veel aan heeft! Het enige jammere is dat er niet meer vakken worden aangeboden, maar dat wisten we van tevoren en wordt op de website goed aangegeven. Op dat vlak zien we dus graag nog een uitbreiding. Voor Nederlands en Engels biedt dit al veel toegevoegde waarde, maar zeker voor Wiskunde zien we gelukkig een flinke vooruitgang in haar resultaten op school, dus mijn dochter is hier erg mee geholpen!

Lidia

Mijn kinderen maken er veel gebruik van

Willemijn van Hoorn

Het is een uitstekend oefenprogramma. Mijn zoon en dochter hebben er beide veel aan. De achterstand die mijn dochter met wiskunde had was snel weggewerkt en de cijfers worden al beter. Top!

Pieter

Mijn beide kinderen hebben veel gehad aan het programma van Slimleren. De oefeningen zijn uitdagend en de kinderen vinden het leuk om te gebruiken.

M

Pakket inhoudelijk prima, ik heb met name kritiek op het doorlopen van het abonnement. Mijn dochter heeft het pakket in de eerste klas van de middelbare school aangevraagd. Op advies van school. Ik... Pakket inhoudelijk prima, ik heb met name kritiek op het doorlopen van het abonnement. Mijn dochter heeft het pakket in de eerste klas van de middelbare school aangevraagd. Op advies van school. Ik zag zelf toevallig een afschrijving langskomen, incasso 1 x per jaar. Ze is ondertussen geslaagd en gestart met de vervolgopleiding, gebruikt slim leren al ruim een jaar niet meer. Het maar automatisch door laten lopen van dergelijk pakketten vind ik eigenlijk schandalig. Het ontglipt aan je aandacht, als ouders weet je niet precies welke leermiddelen kinderen op het voortgezet gebruiken. Een looptijd van maximaal twee jaar met een bewuste keus van verlengen voor weer 2 jaar is een stuk klantvriendelijker.

Slechte ervaringen! Oplichters!
Slechte ervaringen! Oplichters!
In 2015 proefabonnement afgesloten. In 2016 erachter gekomen middels afschrijving dat ze geld voor een abonnement incasseerden. In 2016 tel opgezegd en gestorneerd. Vanmorgen gezien dat ze tot en met nu nog steeds ieder jaar geld afschrijven en het abonnement nog steeds doorloopt. Ze konden zien dat we nooit hebben ingelogd of gebruik hebben gemaakt van de site. En willen het abonnement nu wel stopzetten maar naar de rest van het geld kunnen we fluiten.

NIET GEBRUIKEN!!! Blijft geld incasseren, heb geen toegang meer tot mijn account. Klantenservice antwoord niet. Oplichters.