SLIMdiet

Sandra de Mutsert

Hele goede producten en goede begeleiding, ook voor langere tijd.

Caroline

Slimdiet is super om mee af te vallen. Door de online begeleiding ben ik 8 kilo afgevallen. We gaan nog even door tot ik mijn doel bereikt heb. De keuze is enorm qua maaltijden. De begeleiding is... Slimdiet is super om mee af te vallen. Door de online begeleiding ben ik 8 kilo afgevallen. We gaan nog even door tot ik mijn doel bereikt heb. De keuze is enorm qua maaltijden. De begeleiding is erg goed.
Het nadeel van online bestellen zijn de bezorgkosten. Het had mooi geweest dat deze voor vaste bestellers gratis zijn.

Caroline

Lekkere maaltijden, genoeg keuze en prima online begeleiding

Frans van Rooij

Ik ben geruime tijd bezig met dit dieet en dit tot volle tevredenheid qua resultaat. Ook de begeleiding van de online coach is erg fijn en een steun in de rug als je vragen hebt. Enige verbetering... Ik ben geruime tijd bezig met dit dieet en dit tot volle tevredenheid qua resultaat. Ook de begeleiding van de online coach is erg fijn en een steun in de rug als je vragen hebt. Enige verbetering in assortiment hoofdgerechten is wel wenselijk. Na verloop van tijd vind ikzelf de omelet varianten echt niet meer lekker. Ook de tips voor gerechten per stap mag best uitgebreid worden.

Ingrid

Super Programma!
Na allebei mijn bevallingen gedaan om de laatste kilo's eraf te krijgen die me zelf niet lukte.
Het fijne is dat je een gezond eetpatroon aanleert dus dat je op gewicht...
Super Programma!
Het fijne is dat je een gezond eetpatroon aanleert dus dat je op gewicht blijft en niet weer aankomt.

Evelien

Lekker en veel smaken in het assortiment, dat maakt het makkelijker om het goed vol te houden. Ik slaap beter en voel me fitter! Goede ervaring dus. 😊

Cas

Geweldig. Ik ben ruim 22 kilo afgevallen en voel mij echt super goed. De begeleiding van de dietist is ook echt een aanrader.

Tom

Prettige afslankmethode en het is nog lekker ook.