SLIMdiet

Marie-José

Josien is echt een topper. Ondanks haar ben ik de kilo's kwijt die ik al een lange tijd wilde verliezen.
Ze is heel duidelijk en gaat dieper in op het hoe of wat met je lichaam. Ik heb hier heel veel aan gehad doordat ik nu beter begrijp wat bepaalde keuzes met mijn lijf doen en wat voor effect dit heeft. Ik heb dan ook echt zoveel lof voor haar!!

Lucette Runhaar

Voor poging 2

Michelle

Duidelijk dieet met perfect resultaat!

Corlinda

Na jaren van aanrommelen vond ik het nu tijd om mijn gewicht serieus aan te pakken. Met Slimdiet is het gelukt mijn streefgewicht te bereiken en daar ben ik blij mee.
Het was niet altijd even...
Het was niet altijd even makkelijk en heeft wel wat doorzettingsvermogen gekost. Omdat je door het hoge eiwit gehalte geen honger hebt is het goed vol te houden. ook het 4 fasen plan werkte voor mij goed. Langzaam weer terug naar normaal eten en dankzij de dietiste nu ook gewapend met advies om mijn eetpatroon blijvend te veranderen en zo te voorkomen dat het gewicht weer terug komt.
Als je eraan wil beginnen: alle producten uitproberen, ik vond niet alles even lekker.
Als ik een klein puntje van kritiek zou geven: de recepten zien er op de foto's heel anders uit dan in werkelijkheid. Vooral de portie grootte klopt helemaal niet met wat je uiteindelijk te eten hebt. Dat wekt verkeerde verwachtingen.
Het assortiment repen is wat karig. Die ben je snel zat.

Antoinette

Mijn ervaring met Slimdiet is fantastisch. Onder deskundige begeleiding van de slimdietcoach ben ik in 3 maanden 10 kilo afgevallen en bijna op mijn streefgewicht. Het Dieet is gevarieerd en de... Mijn ervaring met Slimdiet is fantastisch. Onder deskundige begeleiding van de slimdietcoach ben ik in 3 maanden 10 kilo afgevallen en bijna op mijn streefgewicht. Het Dieet is gevarieerd en de menu's zijn lekker. Vind ook vooral fijn dat de coach je goed helpt met je vragen en valkuilen. Ook de bestellingen en leveringen verlopen erg goed. Voor mij is Slimdiet de manier om verantwoord en op een prettige manier af te vallen.

Fons

Lekkere maaltijden en jele goede begeleiding

Jose ruygt

Dank zij Slimdiet ben ik ruim 15 kilo afgevallen! De maaltijden, shakes, toetjes en repen zijn over het algemeen erg lekker en met aanvulling van veel groente hoef je absoluut geen honger te hebben... Dank zij Slimdiet ben ik ruim 15 kilo afgevallen! De maaltijden, shakes, toetjes en repen zijn over het algemeen erg lekker en met aanvulling van veel groente hoef je absoluut geen honger te hebben en is het daardoor prima vol te houden! Mijn online coach Josien heeft mij heel goed begeleid en gemotiveerd. Ze heeft veel kennis over voeding en heeft extra tips gegeven die ik nu blijf toepassen in mijn eetschema waardoor ik prima op gewicht blijf (8 maanden).

Jaike van der Meulen

Mijn ervaring is heel goed met SLIMdiet

Gwenn danis

Goed dieet. Prima te volgen. Fijn met coach. Alleen producten zijn duur, helft is echt niet te eten en er is bizar weinig keus in andere smaken of producten vergeleken met concurrenten

Reactie SLIMdiet:

Beste Gwenn,

Bedankt dat je je ervaring met ons hebt willen delen. Heel fijn om te lezen dat het dieet in het algemeen en de begeleiding door de diëtist goed is bevallen.

Een...
Beste Gwenn,

Een minpuntje dat je aangeeft is de prijs en de variatie van het assortiment t.o.v. andere producten op de markt. Daarom onze onderbouwing hieronder.

De Slimdiet producten zijn, in tegenstelling tot veel andere proteïneproducten op de markt, ketogeen. Dat betekent dat ze een extreem laag koolhydraatgehalte bevatten. Dit extreem lage koolhydraatgehalte verhoogt de kans op vetverbranding in je lichaam. Dit lage koolhydraatgehalte is nodig om een goed effect, specifiek voor verlies van vetmassa, te kunnen bereiken, maar zorgt er helaas wel voor dat er een minder groot assortiment is te ontwikkelen en dat de smaken iets anders zullen uitpakken dan proteïneproducten die niet ketogeen zijn maar uitsluitend koolhydraatarm.

Ook bevatten alle Slimdiet producten, in tegenstelling tot veel andere proteïneproducten op de markt, hoogwaardige eiwitten. In de eiwitten die wij gebruiken zijn alle negen essentiële aminozuren aanwezig en ook werken wij met een erg hoog eiwitgehalte. Dit hoge gehalte aan hoogwaardige eiwitten is van belang om het lichaam in staat te stellen om nieuwe eiwitten, zoals enzymen, transport moleculen, receptoren, spiereiwitten, peptide hormonen etc. te vormen. Dit is iets dat elke cel in je lichaam voortdurend moet kunnen doen en dus van belang om gedurende het volgen van het Slimdiet programma een verlies van spiermassa of een verslechtering van de stofwisseling in het lichaam zoveel mogelijk te kunnen voorkomen.

Dit hoge gehalte aan hoogwaardige eiwitten zorgt er helaas ook weer voor dat er een minder groot assortiment mogelijk is en de prijs van het totaal product wat hoger ligt dan proteïneproducten die lager van kwaliteit zijn, zoals bij de meeste andere proteïneproducten op de markt aan de orde is. Wij willen graag een kwalitatief hoogwaardig product leveren, onze con-collega’s werken vaak meer toe naar een zo laag mogelijke prijs.
Wij vertrouwen erop je met deze feedback voldoende te hebben geïnformeerd.

Barbara Reitsma

Resultaat (snel) bereikt en goede nazorg! Je staat er bij Slimdiet niet alleen voor. En je hoeft geen honger te hebben.