Saeesh P Vaidya

Heel Goed

Familie Hermans

Super fijne samenwerking. Ze zijn erg flexibel, meedenkend en klantgericht. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Jeroen Elhoorn

Mijn bungalow is deze week helemaal gespoten door Nick en zijn collega’s. Het contact verliep vanaf het begin heel vriendelijk en duidelijk. Ik had een offerte van een kennis die mij garandeerde een... Mijn bungalow is deze week helemaal gespoten door Nick en zijn collega’s. Het contact verliep vanaf het begin heel vriendelijk en duidelijk. Ik had een offerte van een kennis die mij garandeerde een scherpe vriendenprijs te maken, tot mijn buurman me op Slegers spuitwerken wees. Zijn prijs was lager en de kwaliteit is werkelijk waar formidabel. Alle afspraken zijn nagekomen en toen hij klaar was heb ik met hem en zijn collega’s het hele huis nagelopen of er nog punten waren om te verbeteren. Ik ben super tevreden! Bedankt!

Christian Kerkhof

Goed en mooi werk met een goede nazorg

Caius & Maddy

Onze ervaring met Slegers spuitwerken hebben wij vanaf het eerste contactmoment als zeer positief ervaren.
Er wordt meegedacht, kort op de bal gespeeld en snel gereageerd.
Over de...
Er wordt meegedacht, kort op de bal gespeeld en snel gereageerd.
Over de kwaliteit van het dunpleister en spuitwerk kunnen we niet anders zeggen dan: wow!! Er wordt netjes gewerkt, en het eindresultaat is echt prachtig. Aanrader dus.

Fam. Kastelijn

Onze nieuwbouwwoning door Nick en zijn team van boven naar beneden dunpleister en latexspuiten laten behandelen. Goede afspraken gemaakt met Nick. Heel mooi resultaat achtergelaten. Een heel... Onze nieuwbouwwoning door Nick en zijn team van boven naar beneden dunpleister en latexspuiten laten behandelen. Goede afspraken gemaakt met Nick. Heel mooi resultaat achtergelaten. Een heel vriendelijk team. Heel leuk ook om zulk jong enthiousiast team mee te maken.

R. B.

Levert goed werk en komt afspraken na

Nicola

Professional, good work

Aysegul Dumlupinar

Wij hebben onze woning laten dunpleisteren en latex spuiten door Slegers Spuitwerken. We zijn heel blij met het resultaat! Wij zijn zeer te spreken over Nick en zijn team. Ze denken graag met je mee... Wij hebben onze woning laten dunpleisteren en latex spuiten door Slegers Spuitwerken. We zijn heel blij met het resultaat! Wij zijn zeer te spreken over Nick en zijn team. Ze denken graag met je mee en leveren kwaliteit!

Andrew Passon

Goed contact en snel tot een prijs gekomen. Opleverdatum van ons huis voorschoof iets maar Slegers heeft ruim op tijd vakwerk opgeleverd.

Gezellige vakmannen om op bezoek te hebben....

Gezellige vakmannen om op bezoek te hebben. Hebben plezier in hun werk.

De mannen hebben achteraf nog wat kleine puntjes voor ons weggewerkt. Ook als er al betaald is, staat dit bedrijf voor kwaliteit!