Van Doorn

Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat van het Spuitwerk van het nieuwe plafond en de overgang naar het bestaande plafond! Vakmanschap!

Jordi

Super! Ik had een noodgeval met verven, binnen een week was het hele huis voorzien van een laag spack. Niemand kon dit sneller voor elkaar krijgen

Hans van Roosmalen

Uitstekend
Prima voorlichting en afspraken vooraf
Werk uitgevoerd zoals afgesproken met een mooi resultaat
Echt top en geen verrassingen

Hilde Bos

Goede afspraken kunnen maken met Nick. De muren zijn superstrak geworden en de kleuren die wij graag wilden, zijn perfect gespoten en gerold. Zeker een aanrader!

Richard Smeets

Heel goed werk, en fijne communicatie.

R. van der Aa

Nick Slegers doet alles goed. Vlotte reactie op de offerteaanvraag. Scherpe offerte. Uitvoering volgens afspraak. Oplossingsgericht. Goede nazorg.
De kwaliteit van het dunpleisteren en het...
De kwaliteit van het dunpleisteren en het latex spuiten boven verwachting. Eindoordeel de volle vijf sterren. Dik verdiend.

B&R dakwerken Neunen.

Super spuit/schilderwerk geleverd! Goede service & erg vriendelijk geholpen. ??

Gort

Een bedrijf met een professionele en gepassioneerde aanpak. De prijs-kwaliteitverhouding van Slegers Spuitwerken is echt heel goed.

Scheepers

Prima contact, door omstandigheden alleen telefonisch / via Whatsapp. Vriendelijk en to the point. Ondanks dat we elkaar niet persoonlijk hebben ontmoet prima de gemaakte afspraken nagekomen. Goede... Prima contact, door omstandigheden alleen telefonisch / via Whatsapp. Vriendelijk en to the point. Ondanks dat we elkaar niet persoonlijk hebben ontmoet prima de gemaakte afspraken nagekomen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Peter uit Schinnen

Betrouwbaar, komt afspraken na, perfect resultaat en een prima prijs