Roeland Maassen

Flexibel te bereiken en snelle vakmannen. Binnen 3 dagen heeft Nick en zijn team een knap staaltje werk verricht.

A. koers

Wanden en plafond laten stuccen en alles werd netjes opgeruimd, erg tevreden

Gerbert

Slegers is bij ons langsgekomen om de wanden te stuccen van onze nieuwbouw. Zeer mooi resultaat geleverd en alles netjes opgeruimd

Rosanne Flierman

Topbedrijf. Komen hun afspraken netjes na. Zijn heel beleefd en laten alles ook netjes opgeruimd achter.

Daimy Lengkeek

Zeer tevreden over onze nieuwbouw woning ziet er strak uit bedankt Slegers Spuitwerken!

Dorieke

Professioneel gedaan, rustig vriendelijk , maar stug doorgaand. Ziet er goed uit, net gedaan, dus nog niet gedroogd. Werd nagebeld met tips voor nabewerking.dat werd zeer gewaardeerd.
Wel een...
Wel een communicatie foutje over het tijdstip, werd ook snel opgelost.

Feline van der Voort

Goed werk geleverd!

Jarick van der Vlis

Heb mijn hele nieuwbouwhuis laten stucen en schilderen. Alles is heel netjes en strak gedaan; ziet er erg goed uit (kreeg er zelfs complimenten over van bezoek en andere vakmensen). Goede... Heb mijn hele nieuwbouwhuis laten stucen en schilderen. Alles is heel netjes en strak gedaan; ziet er erg goed uit (kreeg er zelfs complimenten over van bezoek en andere vakmensen). Goede communicatie. en alle afspraken zijn geweldig nagekomen. Er is ongelofelijk hard en zorgvuldig gewerkt en alles is keurig schoon achtergelaten. Ik raad iedereen dit bedrijf aan. Echt fantastisch!

particulier

Ik word netjes te woord gestaan als ik een vraag heb. Ze hebben netjes gewerkt. (voor stucadoors begrippen)

Emma van den Bogaard

Professioneel bedrijf, goede communicatie en zowel de wanden als de plafonds van mijn nieuwe huis waren super strak opgeleverd!
Het ging om een hele nieuwe straat en ook al mijn buren waren...
Het ging om een hele nieuwe straat en ook al mijn buren waren helemaal tevreden. Doordat we met zoveel huizen tegelijk waren kregen we ook nog een korting aangeboden!