Bram

We hebben na een zoektocht gekozen voor Slegers Spuitwerken. Al direct vanaf het eerste contact dacht planner Daphne met ons mee en probeerde alles zo goed mogelijk in te plannen. Het stucwerk is... We hebben na een zoektocht gekozen voor Slegers Spuitwerken. Al direct vanaf het eerste contact dacht planner Daphne met ons mee en probeerde alles zo goed mogelijk in te plannen. Het stucwerk is heel erg strak, super mooi. En na het stucen hebben ze alle muren en plafonds geschilderd. Ook dat is erg mooi gedaan. En ook de nazorg is goed geregeld. Ik had per ongeluk wat beschadigd en Nick en zijn team kwamen dat snel herstellen. Wij zijn erg blij met ze!

Rolf

In februari onze plannen besproken en in maart heeft Slegers nog ruimte kunnen maken! Ongeloofelijk! Zeer over te spreken.

Veronica

De beste stukadoor en team hebben bij ons het hele huis gestuct en gespoten binnen no-time. Enthousiaste en vriendelijke mensen

Fam. Zwart

Via onze buren terecht bij Stukadoor Slegers. Samen een collectief gestart en tegen een mooie prijs met onze buurtbewoners stucwerk laten leveren in onze nieuwbouw

Vera

Dunpleister en latexspuiten van de wanden is erg goed gelukt! Heel fijn geholpen door deze stukadoors

Ludo en Sandra

Samen met mijn vrouw meerdere stukadoors gesproken. Qua bezetting bleek Slegers het beste zich te passen op onze agenda. Desalniettemin ook een zeer scherp prijs mogen ontvangen. Al om al een goede... Samen met mijn vrouw meerdere stukadoors gesproken. Qua bezetting bleek Slegers het beste zich te passen op onze agenda. Desalniettemin ook een zeer scherp prijs mogen ontvangen. Al om al een goede ervaring met deze firma.

Petra

Geweldige snelle en flexibele mensen. Erg blij met het stucwerk

Van Enting

Vorige maand ons huis laten stuccen. Zijn erg tevreden over het resultaat tot op heden.

Nick en zijn teams vriendelijk bedankt!

F. Donmez

Fijne mensen werken snel en netjes

V.

Goed en snel geholpen met onze woning. Hele nette opvolging en strak op de planning. Nooit gedacht van een stukadoorsbedrijf. Aanrader!