Pia Lutke Schipholt

Nick en zijn mannen hebben vanaf het eerste gesprek tot aan de oplevering van hun werkzaamheden bij iedere contactmoment vriendelijk, netjes, beleefd, attent en netjes gecommuniceerd. Het zijn stuk... Nick en zijn mannen hebben vanaf het eerste gesprek tot aan de oplevering van hun werkzaamheden bij iedere contactmoment vriendelijk, netjes, beleefd, attent en netjes gecommuniceerd. Het zijn stuk voor stuk hardwerkende mannen die prachtig werk afleveren! Ze denken mee waar nodig en adviseren vanuit hun perspectief en vanuit hun ervaring. Ze hebben hart voor hun werk en dit is te zien! Wij zijn trots en blij op het geleverde werk! Dankjewel!

Claudia

Super mooi resultaat

Heidi

Heel tevreden Netjes werk geleverd!

Vrisekoop

Jong bedrijf met enthousiaste, de baas Nick heeft alles goed onder controle, afspraak is afspraak, nette werkers, laten geen troep achter. Wij zijn tevreden.

Ronald Van Gissen

Prijs kwaliteit was uitstekend, en communicatie ook uitstekend! topwerk team slegers!

Erik

Mooi eindresultaat, team Slegers gaat door tot je tevreden bent

Lucas

Super fijn bedrijf, goede communicatie en de juiste kwaliteit

Dennis

Jong en dynamisch bedrijf. Nick levert een goede service en het opgeleverde werk is super strak.

Mason Bomers

Mijn nieuwbouw woning laten stuccen, door deze snelle jongens. na een bezoek aan hun kantoor, er voor gekozen door slegers onze woning te laten dunpleisteren. duidelijk, vastberaden. en goede prijs... Mijn nieuwbouw woning laten stuccen, door deze snelle jongens. na een bezoek aan hun kantoor, er voor gekozen door slegers onze woning te laten dunpleisteren. duidelijk, vastberaden. en goede prijs kwaliteit verhouding. erg blij mee! inmiddels ook bij mijn zus geweest, ook deze waren te spreken.