Lianne en Wim Cox

Wij zijn op zoek geweest naar een stukadoor gespecialiseerd in nieuwbouw voor onze woning in Eindhoven en kwamen terecht bij Slegers spuitwerken. Vanaf dag 1 is de opvolging goed geweest! Van... Wij zijn op zoek geweest naar een stukadoor gespecialiseerd in nieuwbouw voor onze woning in Eindhoven en kwamen terecht bij Slegers spuitwerken. Vanaf dag 1 is de opvolging goed geweest! Van offerte aanvraag, het bespreken van de kosten, de beoogde oplevering en dienstverlening tot de eindafwerking en nazorg. Wij zijn super tevreden en bevelen deze stukadoor hoe dan ook aan.

Anne

Onlangs is mijn nieuwbouwwoning door Slegers Spuitwerken van boven naar beneden behandeld dmv spacspuiten en spactexen. Het resultaat is dat het er allemaal mooi strak en wit uit ziet. Nick en zijn... Onlangs is mijn nieuwbouwwoning door Slegers Spuitwerken van boven naar beneden behandeld dmv spacspuiten en spactexen. Het resultaat is dat het er allemaal mooi strak en wit uit ziet. Nick en zijn compagnons hebben hun best gedaan het helemaal naar mijn zin te maken. Zijn vriendelijk en begrijpend en harde werkers. Ben heel tevreden. Jongens, bedankt!
Anne

Nicole

Fijne samenwerking! Komen afspraken na en werken netjes. Ze werken door totdat alles naar wens is. Super behulpzaam en meedenkend. Vooral transparant in wat ze doen en geven advies om tot het beste... Fijne samenwerking! Komen afspraken na en werken netjes. Ze werken door totdat alles naar wens is. Super behulpzaam en meedenkend. Vooral transparant in wat ze doen en geven advies om tot het beste resultaat te komen. En er werd zelfs geholpen met het badmeubel naar boven tillen. ;-) We hebben een gezellige tijd gehad samen! Slegers Spuitwerken is een aanrader!

Product: dunpleister gehele woning
Type woning: nieuwbouw

Erwin

Zeer prettige communicatie, altijd bereikbaar. nemen hun werk serieus en willen echt iets moois maken. achteraf ook samen langs de muren plafonds gelopen om te kijken of alles naar wens is. en niet... Zeer prettige communicatie, altijd bereikbaar. nemen hun werk serieus en willen echt iets moois maken. achteraf ook samen langs de muren plafonds gelopen om te kijken of alles naar wens is. en niet onbelangrijk voor een stucadoor: ze ruimen hun rotzooi en afval zelf netjes op.

Tim scheepers

Ik kreeg uitstekend en duidelijk en vakkundige advies met daardoor een super mooi resultaat

Fatih

Transparant, eerlijk en snel.

stacey

De leukste week van mijn klustijd gehad in mijn nieuwe huis! Gezelligheid en professionaliteit. Nick is eenperfectionist en wilt alleen het beste voor de klant. Super blij met het resultaat.

leroy de louweren

Spackspuiten bovenverdieping

M. van den Eijnden

Top bedrijf! Heel goed en strak werk afgeleverd, we zijn er blij mee! Ook prettig contact; snel en duidelijk antwoord en altijd goed bereikbaar.

Vera

Behulpzaam, meedenkend, servicegericht, eerlijk en duidelijk, op tijd, vriendelijk, goed en snel werk geleverd.