de Kruyff

Kwalitatief zeer goed werk,vakbekwame mensen die hun afspraken nakomen,werken netjes en geven goede en bruikbare informatie over de verschillende producten,ik ben zeer tevreden over de geleverde... Kwalitatief zeer goed werk,vakbekwame mensen die hun afspraken nakomen,werken netjes en geven goede en bruikbare informatie over de verschillende producten,ik ben zeer tevreden over de geleverde diensten van dit bedrijf

Reactie Afbouw Slegers:

Bedankt voor de complimenten!

MJ

Mooi werk geleverd! En erg behulpzaam

Reactie Afbouw Slegers:

Fijn dat u zo tevreden bent, tot de volgende!

Irene Sebregts

Goede service, komen altijd hun afspraken na.

Reactie Afbouw Slegers:

Bedankt voor de leuke feedback!

Marjon van der Kraan

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van en samenwerking met Nicky! Hij nam alle tijd om ons alles goed uit te leggen en werkt erg netjes. Alle troep was opgeruimd als hij 's middags weer naar... Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van en samenwerking met Nicky! Hij nam alle tijd om ons alles goed uit te leggen en werkt erg netjes. Alle troep was opgeruimd als hij 's middags weer naar huis ging. Hij heeft verstand van zaken en staat open voor onze mening en vragen. Ook zijn prijs is echt scherp. Kortom ik zou hem zeker aanbevelen in mijn kennissenkring.

Reactie Afbouw Slegers:

Leuk om te horen Marjon, bedankt voor de leuke feedback. Dat geeft een boost!

Ryan

We hebben een erg goede ervaring met Slegers Spuitwerken. Ze hebben onze complete woning spack gespoten. Daarbij zijn ze soepel in communicatie en flexibel in afspraken. De heren gaan voor kwaliteit... We hebben een erg goede ervaring met Slegers Spuitwerken. Ze hebben onze complete woning spack gespoten. Daarbij zijn ze soepel in communicatie en flexibel in afspraken. De heren gaan voor kwaliteit en zijn pas vertrokken nadat wij 100% tevreden waren. Top service!

Reactie Afbouw Slegers:

Goed om te horen, bedankt voor het compliment. Daar doen we het voor!

Carina

Ik ben door Nick Slegers geweldig goed geholpen. Op heel korte termijn maakte hij tijd om de wanden in m'n nieuwe appartement af te stuccen en wit te spuiten. Dat is goed gedaan en tot volle... Ik ben door Nick Slegers geweldig goed geholpen. Op heel korte termijn maakte hij tijd om de wanden in m'n nieuwe appartement af te stuccen en wit te spuiten. Dat is goed gedaan en tot volle tevredenheid. Ook het opruimen naderhand is goed gedaan.

Reactie Afbouw Slegers:

Bedankt voor het vertrouwen, wat fijn dat u zo tevreden bent!