Robert en Ingrid

TOP! Betrouwbare, hardwerkende vakmensen die met zorg hun werk uitvoeren. Prachtig gestucte muren zijn het eindresultaat waar we erg trots op zijn.

n.v.t.

Zeer tevreden over Nick en zijn team. Prettige mensen om in huis te hebben en zeer professioneel.
Na een verbouwing zijn onze wanden zeer vakkundig en strak gespoten. Ook waar een kleur accent is aangebracht met een roller is het resultaat super strak.
Afspraken worden nagekomen, hetgeen vandaag de dag zeker ook als positief benoemd moet worden.

Helen

Uitstekend werk voor een redelijke prijs, prettige en duidelijke communicatie, echt helemaal top!

Frans

Goed bedrijf, makkelijk in de omgang. Stucwerk, dunpleisteren en schilderen is in goede handen. Denken goed met je mee. Leuke jonge werknemers. Wij zijn zeer tevreden!

Mohammed

Keurig nette mensen en mooi stucwek

M. v. Hamond

Op 15 oktober stucwerk laten aanbrengen; nieuwbouw dunpleister werk. Zeer tevreden hierover en echte aanrader.

Damien

Geweldige vakmannen

Irma en John

Vorige week mijn huis laten dunpleisteren en latex spuiten door dit bedrijf, super goed gedaan, en heel leuk personeel!

Casper

Min puntje is dat we twee keer moesten verzetten van de planning (deels ook onze schuld). Verder ben ik erg blij met het stucwerk en zeer nette afwerking. Ook de burenkorting was een mooie meepakker... Min puntje is dat we twee keer moesten verzetten van de planning (deels ook onze schuld). Verder ben ik erg blij met het stucwerk en zeer nette afwerking. Ook de burenkorting was een mooie meepakker op de dienstverlening.