Behulpzaam.
Behulpzaam.
Echter kreeg ik telefonisch niet de juiste informatie omtrent schade private lease, waardoor ik meerdere afdelingen en het schadeherstelbedrijf heb moeten bellen voordat bekend was hoe ik de schade moest afhandelen.

R. Robinson

Opzich prima. De app mag gebruiksvriendelijker

In het algemeen goed, maar in geval van een inbraak en het afwikkelen van de reparatie in het buitenland is de mededeling dat we een dealer mogen benaderen wel erg mager, zeker in vergelijking met... In het algemeen goed, maar in geval van een inbraak en het afwikkelen van de reparatie in het buitenland is de mededeling dat we een dealer mogen benaderen wel erg mager, zeker in vergelijking met de ANWB. Ik had verwacht dat er naar een specifieke dealer zou zijn verwezen waarmee al contact was opgenomen. Er bleek in de keten van Skodadealers nergens een snelle oplossing voorhanden.

Jogoot

Communicatie werkt prima, duidelijk nota's en ook gelijke data wanneer de afschrijvingen plaats vinden.

Daan

Mijn ervaringen zijn tot dusver goed en prettig. Laagdrempelig en vriendelijk.

De contacten zijn beperkt na afsluiten leasecontract en aflevering auto. Dan loopt het.

A.M. van der Waal

Alles conform afspraak.