René Wessels

Wij leasen nu onze tweede auto bij ŠKODA Financial Services de eerste 5 jaar een Rapid en nu sinds dit jaar een KamiQ.
En zijn altijd tevreden met zowel de dealer A-Point op de...
En zijn altijd tevreden met zowel de dealer A-Point op de Veluwezoom in Almere als met ŠKODA Financial Services jullie zijn altijd bereikbaar en staan direct klaar voor ons als wij vragen hebben en handelen alles keurig af, dat is services! En zijn daar heel blij mee wij voelen ons vertrouwd en gewaardeerd!

Klaas Hoekman

Bij een misverstand met de dealer werden we door Financial service correct geholpen.

nappie

In het algemeen goed. Echter bij de eindafrekening van de vorig auto schrokken ik van de hoge herstelkosten van een 5 jaar oude auto.In de vele jaren van het rijden van leaseauto's had ik dat... In het algemeen goed. Echter bij de eindafrekening van de vorig auto schrokken ik van de hoge herstelkosten van een 5 jaar oude auto.In de vele jaren van het rijden van leaseauto's had ik dat nog nooit zo meegemaakt. Het leek wel alsof je een nieuwe niet-gebruikte auto moest inleveren.
Maar verder prima service

Jansen

Ik had laatst een kleun sterretje in de voorruit, dit kon ik niet snel laten maken maar moest bij de garage waar ik 24 augustus pas terecht kan. Nu is de hele voorruit gescheurd en moet ergens hele... Ik had laatst een kleun sterretje in de voorruit, dit kon ik niet snel laten maken maar moest bij de garage waar ik 24 augustus pas terecht kan. Nu is de hele voorruit gescheurd en moet ergens hele nieuwe ruit in. Dit is echt belachelijk

Hennie Jansen

Goed bedrijf, fijne garage

De konink

Geen probleem mee

Edwin

Geen negatieve dingen meegemaakt

Eric

Niks te klagen. Elke maand rond dezelfde tijd de factuur. De maandelijkse afschrijving is altijd rond het eind/begin van de maand, dus mooi als het salaris binnen is.

Ik ben nu aan mijn tweede leaseauto bezig ben daar te vreden over maar bij mijn eerste auto had ik een irritatie puntje mijn raamwisser blad aan de achterkant van mijn auto was kapot en moest... Ik ben nu aan mijn tweede leaseauto bezig ben daar te vreden over maar bij mijn eerste auto had ik een irritatie puntje mijn raamwisser blad aan de achterkant van mijn auto was kapot en moest vervangen worden wat mijn verbaasde was dat ik dit zelf moest betalen want dat werd niet vergoed en u mag weten daar was ik best behoorlijk geirriteerd over maar verder ben ik tevreden