Marjorie Timmermanns

Een fantastische week gehad in Kirchberg in Kitzbüheler Horn van Skichalets met onze kinderen en kleinkinderen. Mooi schoon huis met een gezellige Stube en veel ruimte voor iedereen. Ligging vlakbij... Een fantastische week gehad in Kirchberg in Kitzbüheler Horn van Skichalets met onze kinderen en kleinkinderen. Mooi schoon huis met een gezellige Stube en veel ruimte voor iedereen. Ligging vlakbij de apres ski en het centrum (loopafstand). Iedere dag een goed ontbijt en voor ieder wat wils, ook de hapjes s middags waren heerlijk en het avondeten fantastisch mede dankzij de top kookkunsten van Pieter. Hij en Marieke hebben er mede voor gezorgd dat wij een super mooie week hebben gehad.

De all in formule was voor ons een sterk punt, vooral met zo’n groot gezelschap (12 volwassenen en 4 kleinkinderen). Sterk punt was voor ons ook dat iedereen goed en lekker heeft gegeten. En dat je... De all in formule was voor ons een sterk punt, vooral met zo’n groot gezelschap (12 volwassenen en 4 kleinkinderen). Sterk punt was voor ons ook dat iedereen goed en lekker heeft gegeten. En dat je nergens aan hoeft te denken, want er wordt goed voor je gezorgd

Frédérique Vink

Net weer dit chalet voor deze winter geboekt. Gelukkig was het nog beschikbaar. We zijn er weer blij mee. We komen hier al voor het vierde seizoen en het is een prachtig chalet. Het chalet is heel... Net weer dit chalet voor deze winter geboekt. Gelukkig was het nog beschikbaar. We zijn er weer blij mee. We komen hier al voor het vierde seizoen en het is een prachtig chalet. Het chalet is heel ruim. Veel ruimer dan je zou denken op de foto’s op de site bij Skichalets. Ook ruime en mooie slaapkamers, allemaal met een eigen badkamer. De chalet staf was ieder jaar heel goed. Ze houden alles schoon en kookten heerlijk voor ons. Het chalet ligt bij het centrum van Châtel. Je bent zo bij de liften die je meteen in de Portes du Soleil brengen.

We wilden van te voren een restaurant regelen en dat deed Skichalets.nl voor ons. Ook hebben ze een Nederlandse skileraar voor onze kinderen geregeld en oppas. Het boeken gaat lekker snel online en... We wilden van te voren een restaurant regelen en dat deed Skichalets.nl voor ons. Ook hebben ze een Nederlandse skileraar voor onze kinderen geregeld en oppas. Het boeken gaat lekker snel online en als je verzoeken hebt doen ze er alles aan om dit in orde te maken. Hele goede service. Dat krijg je niet bij van die grote logge reisorganisaties.

Lisa de Vreede

Voor het eerst waren we met Skichalets.nl in Italie. Het was ons heel goed bevallen in ieder geval. Het chalet in Val Gardena is uitstekend verzorgd. Goede ligging t.o.v. het dorp en skilift. Het... Voor het eerst waren we met Skichalets.nl in Italie. Het was ons heel goed bevallen in ieder geval. Het chalet in Val Gardena is uitstekend verzorgd. Goede ligging t.o.v. het dorp en skilift. Het mooie is dat hier Duits wordt gesproken, het is namelijk een provincie geweest van Oostenrijk. Het heet niet voor niets Zuid-Tirol. Dus je hebt de Oostenrijkse gezelligheid hier met een zuidelijk zonnetje en een geweldig skigebied. Ook heel sneeuwzeker.

We boeken nu zo voor de achtste keer bij SkichaletsNL en we hebben het altijd heerlijk bij ze. Aardige chaletstaf, ieder jaar weer. We vinden deze organisatie echt een aanrader.

Sophie Schaepman

We hebben een zeer fijne ervaring ieder jaar met skichalets. De staf is vriendelijk en maakt heerlijke gerechten en ruimt alles lekker voor je op. Je wilt echt niet anders meer als je een gecatered... We hebben een zeer fijne ervaring ieder jaar met skichalets. De staf is vriendelijk en maakt heerlijke gerechten en ruimt alles lekker voor je op. Je wilt echt niet anders meer als je een gecatered chalet hebt geboekt. We hebben het druk met werk en als we met z'n allen op wintersport gaan willen we alleen skiën en genieten en niet koken en opruimen. Top organisatie!

Je kunt ook doorgeven dat de kinderen eerder eten dan de ouders, zodat de kinderen lekker naar bed kunnen op tijd en dat de ouders gezellig en rustig met elkaar kunnen eten en lekker met een wijntje... Je kunt ook doorgeven dat de kinderen eerder eten dan de ouders, zodat de kinderen lekker naar bed kunnen op tijd en dat de ouders gezellig en rustig met elkaar kunnen eten en lekker met een wijntje kunnen natafelen. Ook speciale eetwensen kan je doorgeven.

Mariëlle den Braber

We hebben het super gehad in dit skichalet. Alles was zeer goed verzorgd. De kinderen konden op ons verzoek eerder eten en konden lekker hun bedje in en daarna konden de ouders heerlijk aan tafel.... We hebben het super gehad in dit skichalet. Alles was zeer goed verzorgd. De kinderen konden op ons verzoek eerder eten en konden lekker hun bedje in en daarna konden de ouders heerlijk aan tafel. Het skichalet ligt fantastisch, direct in het centrum. Alles fijn op loopafstand. We boeken al vaker bij SkichaletsNL en ieder jaar is het weer goed geregeld. Het catered chalet concept vinden wij het einde. Geen gesjouw met boodschappen, geen gepoets, er wordt voor je gekookt en iedere morgen een heerlijk ontbijt. Dat is toch vakantie, of niet?

Het kantoor in Nederland adviseert je zeer goed. Ze weten alles over het chalet, de staf, het dorp en het skigebied. Je hoeft niks zelf meer uit te zoeken. Wij houden ervan dat alles lekker voor je... Het kantoor in Nederland adviseert je zeer goed. Ze weten alles over het chalet, de staf, het dorp en het skigebied. Je hoeft niks zelf meer uit te zoeken. Wij houden ervan dat alles lekker voor je wordt geregeld. Dat zie je niet vaak bij een internet reisorganisatie, maar wel bij Skichalets. Top.

Hanneke van Maarseveen

Ieder jaar boeken we hier naar volle tevredenheid. Goede verzorging met heerlijk eten en aardige chaletstaf.

Gastvrij chalet personeel. Uitstekende service.

Halina Kramer

We hebben het fantastisch gehad in skichalet Ferwall. Het eten was heerlijk en zeer gevarieerd. Ook werd er iets anders bereid voor de kinderen. Ze vonden de staf Karlien en Richie heel lief en... We hebben het fantastisch gehad in skichalet Ferwall. Het eten was heerlijk en zeer gevarieerd. Ook werd er iets anders bereid voor de kinderen. Ze vonden de staf Karlien en Richie heel lief en aardig. Ze deden alles voor ze. Het chalet is keurig netjes. De slaapkamers zijn ruim van opzet en zijn uitstekend onderhouden, zo ook alle badkamers. Alle sanitair glimt zoals je vaak in Oostenrijk ziet. We begrepen dat de eigenaar van het chalet een pietje precies is en dat hij het huis tot in de puntjes onderhoud. Dat vinden wij niet erg natuurlijk en eigenlijk hoort het ook zo te zijn. Ook de ligging is geweldig, het ligt direct bij de gondel, de piste, kinderoefenweides en direct bij het centrum, maar dan wel aan de rustige kant. Wil je de drukte opzoeken, je bent er in één stap. Wij komen deze winter weer.

De dames die op kantoor van Skichalets werken weten alles over het chalet, het dorp en het skigebied te vertellen. Ik heb veel keren gebeld en iedere keer waren zeer behulpzaam, niets is ze te veel.... De dames die op kantoor van Skichalets werken weten alles over het chalet, het dorp en het skigebied te vertellen. Ik heb veel keren gebeld en iedere keer waren zeer behulpzaam, niets is ze te veel. Ook reageren ze snel en dat heb je niet bij een Sunweb. Daar duurt het dagen voordat je een antwoord krijg op je mailtje.

Sandra Busscher

Het is een pracht van een chalet. Helemaal, van top tot teen, gerestaureerd in de authentieke Alpenstijl. Alle originele details zijn behouden gebleven en daaraan toegevoegd het comfort van nu. Dus... Het is een pracht van een chalet. Helemaal, van top tot teen, gerestaureerd in de authentieke Alpenstijl. Alle originele details zijn behouden gebleven en daaraan toegevoegd het comfort van nu. Dus in het hele chalet gratis wifi, alle slaapkamers met een eigen badkamer en per slaapkamer een nieuwe flatscreen tv en föhn. De woon- en eetkamer is met oude natuurstenen muren en met prachtig oudhouten panelen en plavuizen. Maar ook staat er een flinke flatscreen tv. Wat ook een warme sfeer geeft is de open haard. En dan te bedenken dat dit chalet ook nog eens direct bij de gondelbaan ligt en gelijk bij de piste, dus helemaal ski-in/ski-out. We komen al heel wat jaartjes in Tignes maar zo’n mooi chalet met zoveel historie vind je hier echt nergens. De eigenaar is een ambachtsman en hij heeft het chalet zelf helemaal gerestaureerd vol hartstocht en hij is een pietje precies. Hij heeft er jaren over gedaan. Hij kan er uren over praten, ook over de historie van het chalet. Hij heeft zelfs een fotoboek ervan bijgehouden en laat het je graag zien. En het resultaat mag er zijn. Dit is echt zoals een chalet moet zijn, een en al sfeer

Alles wat je afspreekt met deze reisorganisatie wordt nageleefd. Een hele plezierige organisatie. We zijn vol lof over skichalets.

Marjon Atsma

Echt een Oostenrijks huis, met veel sfeer. Heel gezellig allemaal. Ook was het ontbijt en diner top. Het concept is heel relaxt. Je bent niets verplicht, dus als je later wilt eten of helemaal niet... Echt een Oostenrijks huis, met veel sfeer. Heel gezellig allemaal. Ook was het ontbijt en diner top. Het concept is heel relaxt. Je bent niets verplicht, dus als je later wilt eten of helemaal niet omdat je nog gezellig in de apres-ski bent, het is allemaal geen probleem. Het was voor ons de eerste keer zo catered chalet en het is geweldig. Je eigen huis en dan geen gedoe meer met koken en ontbijt. Alle drank wordt voor je in huis gehaald en is gewoon bij de prijs inclusief. Het huis is heel netjes. Alles zeer schoon en goede bedden. Echt aan te raden om hier je wintersport door te brengen.

We waren voor het eerst met skichalets en we hadden veel vragen over het catered chalet concept en ze legden alles heel goed uit. Zo waren we goed voorbereid en hebben we genoten. Ook ter plaatse... We waren voor het eerst met skichalets en we hadden veel vragen over het catered chalet concept en ze legden alles heel goed uit. Zo waren we goed voorbereid en hebben we genoten. Ook ter plaatse weet de chaletstaf ook veel over leuke dingen om te doen. We vinden het een top formule.

Patricia Roggeman

We hadden chalet Ruhestein in Kappl-Ischgl geboekt. Was ons echt uitstekend bevallen.

Alles was tot in de puntjes verzorgd.