Carla Boeijinga

Sta je voor de keuze voor een catered chalet, dan deze doen en dan vragen of Ryan en Megan uit België het runnen. Dat zijn werkelijk schatten. Heel ontspannen en ze houden alles heel goed schoon.... Sta je voor de keuze voor een catered chalet, dan deze doen en dan vragen of Ryan en Megan uit België het runnen. Dat zijn werkelijk schatten. Heel ontspannen en ze houden alles heel goed schoon. Toppers. Ook het chalet helemaal uitstekend en locatie, locatie, locatie. Aan de piste en bij de Mooserwirt en hiervan geen last in geen enkel opzicht. Wij zeggen: DOEN!

Locatie is werkelijk top.

Lisa van Steenbergen

Een formule die zeer aangenaam is. Er is een staf uit Nederland die alles regelen. Een gezellig huis en een leuke staf die verbazingwekkende maaltijden kookten.

Leuke en relaxte chaletstaf.

Carla Kivits

Net terug uit Italië en het was een bijzondere ervaring, in de positieve zin des woords dan. Voor het eerst met onze groep van 17 man in Italië gaan skiën. We waren Oostenrijkgangers, maar we vinden... Net terug uit Italië en het was een bijzondere ervaring, in de positieve zin des woords dan. Voor het eerst met onze groep van 17 man in Italië gaan skiën. We waren Oostenrijkgangers, maar we vinden het hier fantastisch. Ook het ski chalet dat door Monica en Rob wordt gerund, een nederlands stel die al jaren dit chalet runt met een top ontbijt, heerlijk wat lekkers als thuiskomt en een ruime en goede driegangenmaaltijd. En kraakhelder bij ze. We komen volgende winter weer met onze zelfde groep geheid terug.

Alles wordt voor je gedaan net als een hotel, maar dan in je eigen huis. Niemand hoefde wat te doen. Heerlijk.

Viola Klijnhout

Een ski chalet geboekt in Oostenrijk, in St. Anton met 4 gezinnen met kinderen en het was super. Het chalet lag bij de lift en bij de piste en de verzorging door de chaletstaf, een heel leuk stel... Een ski chalet geboekt in Oostenrijk, in St. Anton met 4 gezinnen met kinderen en het was super. Het chalet lag bij de lift en bij de piste en de verzorging door de chaletstaf, een heel leuk stel uit Nederland, was geweldig. Ze komen echt na wat ze beloven. We hadden voor onze vakantie om alles te regelen ook heel leuk telefonisch contact met het kantoor. Hele aardige en behulpzame medewerkers. Volgende winter zijn wij weer van de partij hoor!!!

Leuke staf in het ski chalet met goede verzorging

Jeanette Kalbergen

Een week verbleven in skichalet Aurora en het was allemaal uitstekend. Een belgisch stel verzorgde ons en ze waren heel lief, aardig, behulpzaam en relaxed. We hadden van te voren goed geïnformeerd... Een week verbleven in skichalet Aurora en het was allemaal uitstekend. Een belgisch stel verzorgde ons en ze waren heel lief, aardig, behulpzaam en relaxed. We hadden van te voren goed geïnformeerd bij Skichalets of er (geluids)overlast zou zijn van de aprèsski van de Mooserwirt. Ze verzekerden ons dat dit niet het geval zou zijn. En dat klopte gelukkig ook. Je hoort er niets van, ook geen overlast van groepjes die over straat lopen. We waren met jonge kinderen die op tijd naar bed moesten en we wilden echt zekerheid hierover hebben. Kinderen hebben hun slaap nodig. Dus dit skichalet is ook voor rustzoekers, families met kleine kinderen, maar ook voor aprèsski liefhebbers echt ideaal. En helemaal geweldig is dat het skichalet aan de piste ligt. Het was allemaal netjes en schoon. Mooie en fijne kamers.

Ideaal voor iedere wintersporter

Monique van Asselt

Genoten van dit gecaterde chalet

Aardige staf die goed kon koken

Nils Jensen

Heerlijk concept. We komen voor een ontzorgde week wintersport. Wij hebben er geen trek in om te koken, boodschappen te doen, boel opgeruimd te houden. Doen we thuis wel weer.

Hele concept is gewoonweg goed.

Pieter de Heus

Het concept van Skichalets is super.

Het concept van Skichalets is super. Alles is geregeld voor een goede vakantie. We treffen het gelukkig altijd met het chaletpersoneel. Per huis verschilt het wat er gekookt wordt, dus geen... Het concept van Skichalets is super. Alles is geregeld voor een goede vakantie. We treffen het gelukkig altijd met het chaletpersoneel. Per huis verschilt het wat er gekookt wordt, dus geen standaardmenu.

Stefanie Goossens

Met vier gezinnen een superweek in ski chalet Selva Panorama gehad. Een gezellig en zeer ruim huis op een goede locatie. Chalet hosts Rob en Monica hebben heerlijk voor ons gekookt en een zeer... Met vier gezinnen een superweek in ski chalet Selva Panorama gehad. Een gezellig en zeer ruim huis op een goede locatie. Chalet hosts Rob en Monica hebben heerlijk voor ons gekookt en een zeer aangename week bezorgd. We gaan nu weer boeken.

Goede chalet hosts die alles regelden.

Kiki Boerman

Als je op wintersport gaat met een groep is een skichalet met catering echt fantastisch. Wij willen niets anders meer.

Geen boodschapen doen, niet koken, geen huishouding.