Madelon Nelen

Mooi chalet met goede verhouding prijs/kwaliteit. Goede service en alle drankjes inclusief.

Fijn concept. Onbezorgde wintersport.

Tjerk Smets

Een heel leuk verblijf gehad in Chalet Dengg. Een pluim voor de vriendelijke en behulpzame chaletstaf!

Vriendelijke staf met goede service

Wiesje van Leenen

Wat een heerlijk huis, we hebben genoten van de culinaire kook kunsten van Tjeerd onze chalet manager, en het is direct gelegen bij de piste. Skichalets is voor ons een top idee geweest, dank... Wat een heerlijk huis, we hebben genoten van de culinaire kook kunsten van Tjeerd onze chalet manager, en het is direct gelegen bij de piste. Skichalets is voor ons een top idee geweest, dank daarvoor.

Heerlijk concept zo'n catered chalet

Elles Gerbranda

Het hele verhaal is compleet bij dit chalet Blanchot. Wat een vakantie hebben wij gehad zeg. Top chaletstaf uit België die dit werk al 27 jaar doet bij Skichalets. Heerlijke gerechten, super aardig... Het hele verhaal is compleet bij dit chalet Blanchot. Wat een vakantie hebben wij gehad zeg. Top chaletstaf uit België die dit werk al 27 jaar doet bij Skichalets. Heerlijke gerechten, super aardig en heel behulpzaam. Over het chalet lees je genoeg bij de andere reviews. Direct aan de piste, bij de liften en op grote hoogte.

Locatie.

Charlotte Smeelen

Wij hebben een super verblijf in chalet Selva Panorama gehad. Het uitzicht vanuit de Stube en vanaf het zonnige terras is fenomenaal. Je kijkt op de Sella Joch (Unesco werelderfgoed). Het chalet... Wij hebben een super verblijf in chalet Selva Panorama gehad. Het uitzicht vanuit de Stube en vanaf het zonnige terras is fenomenaal. Je kijkt op de Sella Joch (Unesco werelderfgoed). Het chalet ligt ook heerlijk rustig, bijna geen auto’s. Als je de gezellige drukte wil ben je zo in het centrum. Dus ideaal deze plek. Over het concept niets dan goeds. Alles in overvloed. Alles was top! Dank jullie wel Monica en Rob en natuurlijk ook Skichalets.

Goede staf die heerlijk kookte.

Mirelle van der Miessen

Maart Fiss 2023: Een totaal ontzorgde week gehad. Het was heerlijk. Met dank aan onze goede gastheer Arjan.

De verzorging, geen boodschappen hoeven doen

Florina Siewers

Bij het chalet de piste die ondermeer uitkomt bij de Galzigbahn. Dus echt top. Je skiet ook zo weer naar het chalet aan het einde van de dag. Vlakbij het chalet ook een lunchadres aan de piste met... Bij het chalet de piste die ondermeer uitkomt bij de Galzigbahn. Dus echt top. Je skiet ook zo weer naar het chalet aan het einde van de dag. Vlakbij het chalet ook een lunchadres aan de piste met een mooi en gezellig terras. Het chalet is heel netjes, met mooie ruime kamers. Het eten was echt geweldig. Top weekje was het weer!

Aan de Galzigbahn piste. Ski terug tot aan chalet Aurora.

Carmen in 't Veld

De chalet staf was professioneel en we hebben erg lekker gegeten.

Chalet Dengg: fijn huis op mooie locatie

Karina Hijdra

Naar St. Anton geweest met 16 collega’s van ons it-bedrijf. Top locatie was Angelina. Door Kjeld en Luna was alles heel goed geregeld. We werden gastvrij ontvangen en de maaltijden waren... Naar St. Anton geweest met 16 collega’s van ons it-bedrijf. Top locatie was Angelina. Door Kjeld en Luna was alles heel goed geregeld. We werden gastvrij ontvangen en de maaltijden waren fantastisch. Het was een feestje!

Maaltijden waren super. Topkoks.

Jan-Willem van Brederode

Prachtig uitzicht vanuit het ski chalet. Goede gastheer Arjan. Zeer schoon allemaal en hij houdt rekening met de wensen van de chaletgasten. We voelden ons hier helemaal thuis. Komen volgende winter... Prachtig uitzicht vanuit het ski chalet. Goede gastheer Arjan. Zeer schoon allemaal en hij houdt rekening met de wensen van de chaletgasten. We voelden ons hier helemaal thuis. Komen volgende winter weer terug, maar dan met een groep van de hockey.

Gastvrije en professionele chalet staf