Esmeralda van Brandenburg

Helemaal op de piste gelegen, echt fantastisch. De sauna en jacuzzi zien er netjes en verzorgd uit. De chalethosts waren heel aardig. Ze kwamen uit België, dus het eten was op z'n Bourgondisch.... Helemaal op de piste gelegen, echt fantastisch. De sauna en jacuzzi zien er netjes en verzorgd uit. De chalethosts waren heel aardig. Ze kwamen uit België, dus het eten was op z'n Bourgondisch. Smaakvol en afwisselend. En alles was 'schoon en proper'. Voor de eerste keer dat we zo'n catered skichalet hebben geboekt en we kunnen alleen maar zeggen: 'Dank jullie wel team Chalet Blanchot'.

Op de piste. Heerlijk ook sauna en jacuzzi.

Helmien Teding van Berkhout

Weer een goede week gehad met Skichalet. Gertie heeft ons goed verzorgd, met veel aandacht en vriendelijkheid. Het is heel plezierig dat ontzorgen! Skichalets denkt zeer mee en het concept met de... Weer een goede week gehad met Skichalet. Gertie heeft ons goed verzorgd, met veel aandacht en vriendelijkheid. Het is heel plezierig dat ontzorgen! Skichalets denkt zeer mee en het concept met de flexibiliteit is heel prettig.

Mooi en verzorgd chalet

Nol van Zutphen

Werkelijk een heerlijke week in een uitstekend huis met Lisette en Marloes die voortreffelijke gastvrouwen waren en goed kunnen koken.

Leuke en serviceverlenende staf

Herbert-Jan Herfkens

Een heerlijke wintersportvakantie in Chalet Angelina met 10 volwassenen en 6 kinderen, het was wederom een prachtige ervaring. De verzorging van Pim en Thea was meer dan top. Niets was hen te veel.... Een heerlijke wintersportvakantie in Chalet Angelina met 10 volwassenen en 6 kinderen, het was wederom een prachtige ervaring. De verzorging van Pim en Thea was meer dan top. Niets was hen te veel. Ook heel lief waren ze voor onze kleinkinderen. Hopelijk zijn Pim en Thea er volgend jaar weer in dit chalet.

Schoon chalet, behulpzame hosts

Inga Tasche-Verboon

Een super week gehad met een super gastheer en gastvrouw! We zijn geweldig goed verzorgd en hebben genoten van ons verblijf, top!! Ook heel fijn dat er rekening werd gehouden met vegetarische... Een super week gehad met een super gastheer en gastvrouw! We zijn geweldig goed verzorgd en hebben genoten van ons verblijf, top!! Ook heel fijn dat er rekening werd gehouden met vegetarische gerechten. Bedankt voor de goede zorgen!

Goede communicatie inzake corona

Edward Nieweg

Door enthousiaste chalet hosts ontzorgd worden. En wat kunnen ze koken zeg. Wat een vakantie. We zaten in het chalet in het Italiaanse Val Gardena.

Dat je met een groep echt vakantie hebt en niet hoeft te regelen.

Ellen Portanje

Hele fijne tijd gehad in chalet Dengg in Gerlos Zillertal. Het hotel gevoel met uitgebreid ontbijt en goede diners gecombineerd met het thuisgevoel en privacy van je eigen chalet. Ideale mix.

Goede chaletstaf. Gezellige sfeer.

Roland van Zwol

De chalet host was zeer gastvrij en ze heeft ons een zorgeloze wintersport bezorgd. Het eten was een dikke 10.

Skichalet Bergspitz heeft prachtige kamers.

Anna van Soeren

De staf van het chalet Selva Panorama is zeer vriendelijk, erg gastvrij en betrokken om een aangenaam verblijf te verzorgen, niets is hen teveel. De kamers zijn zeer schoon en hebben heerlijke... De staf van het chalet Selva Panorama is zeer vriendelijk, erg gastvrij en betrokken om een aangenaam verblijf te verzorgen, niets is hen teveel. De kamers zijn zeer schoon en hebben heerlijke bedden. Het eten is zeer goed. Echt een huis waar je, je snel thuis voelt.

Aardige chalet staf / Ruim Chalet / Top skigebied

Vicky van Osta

Zeer klantvriendelijke chalet gastvrouwen. Ze waren zeer toegankelijk, bereid mee te denken, service gericht. Kortom top! Tot volgend jaar.

Skichalet Aurora: toplocatie a.d. piste