Maudy Breukel

Echt heel jammer dat we de afgelopen jaren iedere keer te laat waren om dit chalet te boeken. Nu door corona wel gelukkig op tijd erbij.

Helemaal goed...

Lyan Bode

Met kinderen ideaal dit concept. Geen boodschappen doen en ze krijgen ook aangepaste maaltijden. Top.

Kindermenu's en eerder eten dan volwassenen.

Claire Lute

Thx. Pim & Thea

It was great

Silvie Scheers

Ik beoordeel nooit m'n vakantie, maar nu even wel. Ski's aan direct bij je chalet. Wat wil je nog meer. Twee jaar terug zaten we hier ook en toen in zo rond midden april en toen ook gewoon volop... Ik beoordeel nooit m'n vakantie, maar nu even wel. Ski's aan direct bij je chalet. Wat wil je nog meer. Twee jaar terug zaten we hier ook en toen in zo rond midden april en toen ook gewoon volop sneeuw voor het chalet. Ligt natuurlijk ook op 2000 meter hoogte. Ook een aanrader hoor om in april te gaan, dan heb je ook veel meer zon en langere dagen. Het is een concept waar een chalet staff zorgt voor het ontbijt, hapjes huisgemaakt als je terugkomt van het skiën en 's avonds een driegangendiner. Alles heel goed. Ook is de staf heel aardig en behulpzaam. Ze gaven ook leuke tips waar je goed kon lunchen.

Nooit m'n vakantie beoordeeld, maar nu ff wel...

Edward Nieweg

Door enthousiaste chalet hosts ontzorgd worden. En wat kunnen ze koken zeg. Wat een vakantie. Ze houden ook de boel aan kant en het was keurig netjes allemaal. De staf komt hier al heel veel jaar en... Door enthousiaste chalet hosts ontzorgd worden. En wat kunnen ze koken zeg. Wat een vakantie. Ze houden ook de boel aan kant en het was keurig netjes allemaal. De staf komt hier al heel veel jaar en ze weten alles van de omgeving. Dus als je ergens goed wilt lunchen op de piste, of je wilt naar een mooie hoek in het skigebied, vraag het hen. Het is een soort kleinschalig hotelletje dat door Nederlanders wordt gerund. Heel leuk. Echt een aanrader.

Goed geregeld allemaal

Wessel Reijnen

Wessel Reijnen

Verzorging staf goed

Loes Schipper - Van Egmond

Het eten in het chalet was zeer lekker, afwisselend en ruim voldoende. Ook 's middags waren er altijd hapjes. En alle drankjes zijn gratis. Dat scheelt echt veel geld. Als je je bedenkt wat je in de... Het eten in het chalet was zeer lekker, afwisselend en ruim voldoende. Ook 's middags waren er altijd hapjes. En alle drankjes zijn gratis. Dat scheelt echt veel geld. Als je je bedenkt wat je in de après-ski kwijt bent en nu zit je ook gezellig met je eigen club vrienden bij elkaar en dan huiselijk in je eigen bubbel. Elke vraag aan de chalet medewerkers werd zo snel mogelijk opgevolgd. Ook was hun huishouding helemaal dik in orde.

Pim en Thea bedankt!

Rianne Nales

We hadden mooie, verzorgde en zeer propere kamers met prachtig uitzicht op de bergen. Het chalet ligt naast de piste en vlakbij de Mooserwirt, dus helemaal gezellig. Trouwens, geen last van de... We hadden mooie, verzorgde en zeer propere kamers met prachtig uitzicht op de bergen. Het chalet ligt naast de piste en vlakbij de Mooserwirt, dus helemaal gezellig. Trouwens, geen last van de Mooserwirt. De maaltijden waren heerlijk en met ruime porties. We hebben wat recepten van de chaletstaf gekregen. Helemaal leuk.

Top chaletstaf. Hele aardige meiden.

Klaus Baetsen

Reeds voor de vierde keer in dit chalet verbleven en wederom top; het voelt een beetje als thuiskomen als je in dit huis verblijft. We werden zeer welkom geheten door de chalet hosts en ze hielden... Reeds voor de vierde keer in dit chalet verbleven en wederom top; het voelt een beetje als thuiskomen als je in dit huis verblijft. We werden zeer welkom geheten door de chalet hosts en ze hielden alles goed schoon. Het eten was lekker en gevarieerd. Het had echt flink gesneeuwd op vrijdag, de laatste dag voor vertrek en dan moet je normaal gesproken 's morgens nog alle sneeuw van de auto halen, maar onder het chalet zit een parking, dus dat hoefde niet.

Voor de vierde keer in dit skichalet verbleven

Stef Princen

Je voelt je echt welkom! Je wordt enthousiast welkom geheten door de chalet staf op een informele manier. Gezellig met een heerlijk hapje en een drankje. Alles was helemaal in orde. En op z'n... Je voelt je echt welkom! Je wordt enthousiast welkom geheten door de chalet staf op een informele manier. Gezellig met een heerlijk hapje en een drankje. Alles was helemaal in orde. En op z'n Oostenrijks goed schoon allemaal. Hoop lol gehad.

Je voelt je echt welkom!