Sandra Franken

Hoe fijn is het als je met je vriendenclub gezellig met elkaar in één huis bent en er wordt ook nog eens voor je gekookt? Uit eten in je eigen chalet en dat vinden we nog steeds na al zo'n 8 jaar... Hoe fijn is het als je met je vriendenclub gezellig met elkaar in één huis bent en er wordt ook nog eens voor je gekookt? Uit eten in je eigen chalet en dat vinden we nog steeds na al zo'n 8 jaar dit te boeken. We vinden het een heerlijke formule. Alles wordt voor je uit handen genomen. En we treffen het ook iedere winter weer met leuke en aardig chalet hosts.

De formule vinden we heerlijk

Lynn Bekkers

Ik beoordeel eigenlijk nooit, maar ze belden ons op, en ik ben altijd zeer tevreden, dus geef ik nu ook aan dat we altijd met plezier op vakantie gaan met ze.

Fijn contact met kantoor en met de skistaf in het chalet

Rianne Haasbeek

Skichalet Helvetia is een mooi, ruim en verzorgd huis op een mooie locatie direct bij skilift en piste. Super vriendelijke hosts die heel goed voor ons gezorgd hebben!

Locatie bij lift en piste

Jan Wagenborg

April 2023 skichalet Aurora - St. Anton am Arlberg:
April 2023 skichalet Aurora - St. Anton am Arlberg:
Zoals gewoonlijk was het weer heerlijk en voet het na een dag skiën als thuiskomen. Met uitzondering dat je nu niets meer hoeft te doen. Lekker de koelkast gevuld en als we aan het borrelen zijn word er een heerlijk diner gemaakt. De ligging van het chalet is geweldig. Het chalet is uitstekend en zeer netjes en verzorgd.

Formule is zo relaxt

Stephane van der Spek

De service en het ontvangst van het team van Skichalets was perfect. De gehele week heeft de chalet crew van chalet Angelina ons verwend. Het chalet is helemaal in orde met een goede ligging. Het... De service en het ontvangst van het team van Skichalets was perfect. De gehele week heeft de chalet crew van chalet Angelina ons verwend. Het chalet is helemaal in orde met een goede ligging. Het was een bijzonder fijn verblijf ondermeer dankzij de aandacht en de service van de skichalet crew!

Goede chalet crew!

Eelke Clevers

Drie zomers zijn we hier in chalet Deng al geweest en nu ’s winters. In de zomer verhuren de Oostenrijkse eigenaren zelf het chalet en moet je alles zelf doen en in de winter verhuren ze het van... Drie zomers zijn we hier in chalet Deng al geweest en nu ’s winters. In de zomer verhuren de Oostenrijkse eigenaren zelf het chalet en moet je alles zelf doen en in de winter verhuren ze het van begin december tot eind april aan Skichalets. Nu werd alles heerlijk verzorgd door Sven en Vanja een belgisch stel die al lang bij deze organisatie werkt en alles perfect hebben geregeld.

Fijne rustige ligging en toch zo in het dorp

Candide Kapiteijn

Ik zie alleen maar superlatieven in al de beoordelingen en ik had het een en ander al gelezen voordat we het skichalet in Les Menuires boekten en toch wel een beetje twijfels. Maar het is allemaal... Ik zie alleen maar superlatieven in al de beoordelingen en ik had het een en ander al gelezen voordat we het skichalet in Les Menuires boekten en toch wel een beetje twijfels. Maar het is allemaal waar hoor wat er geschreven wordt. Toplocatie en echt bovenop de piste. Met 1 stap buiten de deur kan je al je ski’s aanklikken. Ook met kinderen ideaal. Wij zaten gezellig op het grote balkon te borrelen en voor je neus speelden en skieden de kinderen veilig in de buurt. We hebben alweer doorgeboekt.

Locatie op de piste en jacuzzi, sauna

Sacha Selhorst

Net een hotel het chalet Selva Panorama en perfect als je met een groep bent. Het is een heel ruim huis met overal volop ruimte om te zitten. Ook een knus barretje. De chaletstaf was geweldig. Ze... Net een hotel het chalet Selva Panorama en perfect als je met een groep bent. Het is een heel ruim huis met overal volop ruimte om te zitten. Ook een knus barretje. De chaletstaf was geweldig. Ze wisten zich ook goed op de achtergrond te houden en ze stonden helemaal voor je klaar als je ze nodig had. Voelden ze precies aan. Leuke en gezellige mensen. Ze hielden alles super schoon en netjes. Alle drankjes verzorgden ze en je kon zelf ook je drankje pakken en bij de prijs inbegrepen, dus dat scheelt ook in de dure apresski. Ze doen dit werk al een paar jaar en kookten heerlijk voor ons en ook ook kindermenu’s. Prachtige ligging van het chalet met geweldig uitzicht op het Sella massief. Dat is mooi wakker worden en helemaal als je ontbijt al helemaal klaar is gezet. Top formule!

Zeer ruim van opzet en prachtige ligging.

Kim Creemers

We hebben het getroffen met het chalet in Fiss en bovenal met Arjan onze chalet host. Wat een lieve en aardige man zeg. Hij stond altijd voor ons klaar, niets was ‘m teveel. Laat je ons weten Arjan... We hebben het getroffen met het chalet in Fiss en bovenal met Arjan onze chalet host. Wat een lieve en aardige man zeg. Hij stond altijd voor ons klaar, niets was ‘m teveel. Laat je ons weten Arjan of je komende winter weer dit chalet gaat runnen, wij komen graag weer bij je.

Goede service chalethost

Marloes Cortenbach

Bij Skichalets vroegen ze of we een review hier op Zoover wilden plaatsen en tsja wat moeten we zeggen. Iedere wintersporter kent Gerlos en wij boeken al jaren dit catered skichalet en we vinden het... Bij Skichalets vroegen ze of we een review hier op Zoover wilden plaatsen en tsja wat moeten we zeggen. Iedere wintersporter kent Gerlos en wij boeken al jaren dit catered skichalet en we vinden het nog steeds heerlijk hier. Lekker rustig, genieten van de mooie omgeving en als je de drukte wil van Gerlos, dan ben je er zo. Ook deze winter weer een hele aardige staf.

Fijn chalet in een rustige omgeving. In het centrum ben je zo.