Suze Wiertz

Wat meer gasten ook schrijven, klopt als een bus. De locatie is echt top van chalet Helvetia. Direct bij de gondel en piste. De kamers zijn keurig netjes en de badkamers strak en schoon. De staf was... Wat meer gasten ook schrijven, klopt als een bus. De locatie is echt top van chalet Helvetia. Direct bij de gondel en piste. De kamers zijn keurig netjes en de badkamers strak en schoon. De staf was heel aardig, vriendelijk en behulpzaam. Ze deden geruisloos hun ding en als we ze nodig hadden, stonden ze ook meteen klaar. Vonden we wel fijn, we gaan namelijk ieder jaar op wintersport met een groep oud-studenten die over de hele wereld werkzaam zijn en dan willen we fijn met elkaar zijn in die spaarzame tijd, maar we willen geen gedoe met schoonmaken, ontbijt neerzetten en koken. We werken hard en die tijd is voorbij. Dus dit concept spreekt ons al jaren zeer aan.

De ligging van skichalet Helvetia

Sam Essing

Een paar waren met de trein en dat gaat heel goed naar St. Anton. Ontzettend lief van onze chalet manager Tjeerd dat hij ze wilde ophalen bij het station en brengen. Hij deed ook nog de bagage... Een paar waren met de trein en dat gaat heel goed naar St. Anton. Ontzettend lief van onze chalet manager Tjeerd dat hij ze wilde ophalen bij het station en brengen. Hij deed ook nog de bagage sjouwen, terwijl hij het harstikke druk had in z’n eentje om het chalet te runnen, met z’n culinaire gerechten en superschone huishouding. We hadden je al bedankt Tjeerd, maar bij deze nogmaals.

Mooi verzorgd chalet met top eten.

Luc Vereecken

Ruime, schone kamers, lekker eten en een prachtige omgeving. We hadden plesant contact met de staf Luna en Kjelt. Kjelt kookt beter dan in ons goede stamrestaurant in Hoogstraten. De chalet Angelina... Ruime, schone kamers, lekker eten en een prachtige omgeving. We hadden plesant contact met de staf Luna en Kjelt. Kjelt kookt beter dan in ons goede stamrestaurant in Hoogstraten. De chalet Angelina is zeker aan te bevelen aan anderen.

Ruime en schone kamers

Annemarie Verburg

Geen goed begin van onze vakantie. We kregen bij Moutiers autopech en we spreken geen Frans. Maar gelukkig werkt de chaletstaf al vele jaren voor skichalets in Frankrijk en kwam hij ons ophalen met... Geen goed begin van onze vakantie. We kregen bij Moutiers autopech en we spreken geen Frans. Maar gelukkig werkt de chaletstaf al vele jaren voor skichalets in Frankrijk en kwam hij ons ophalen met z’n busje. Twee keer heen en weer gereden voor ons. Dus dat was ontzettend lief en behulpzaam. En hij kon ook nog eens geweldig koken. Een topper dus! Ook chalet Blanchot top bij de skipiste. De kinderen vonden de buitenjacuzzi helemaal het einde en de ouders weer de sauna. Voor elk wat wils.

Jacuzzi op terras en sauna top!

Boudewijn Wijma

We hadden van te voren al contact met kantoor en ook via de app met de chalet staf zodat veel dingen al mooi geregeld waren voordat we aankwamen. Dit scheelt tijd en de staf woont daar en weet alles... We hadden van te voren al contact met kantoor en ook via de app met de chalet staf zodat veel dingen al mooi geregeld waren voordat we aankwamen. Dit scheelt tijd en de staf woont daar en weet alles en kan alles voor je organiseren. De chaletstaf werkt al zo’n tien jaar voor skichalets en kookt geweldig en heeft veel verstand van wijnen en dat komt goed uit want wij zitten in de horeca en houden er ook van. We hadden echt leuke gesprekken hierover. Echt een superverblijf gehad. En ligging bij de piste is natuurlijk geweldig. Dank jullie wel en tot volgend jaar in jullie chalet Aurora.

Goede chalet staf en top eten.

Mignonne Knoops

We zijn helemaal om. Eerst hadden we twijfel of dit wel bij ons past dat alles verzorgd wordt door een stel uit Nederland, maar we vinden dit echt geweldig. Helemaal fan van Skichalets geworden. Net... We zijn helemaal om. Eerst hadden we twijfel of dit wel bij ons past dat alles verzorgd wordt door een stel uit Nederland, maar we vinden dit echt geweldig. Helemaal fan van Skichalets geworden. Net als of je in een hotel zit, maar dan op een kleinschalige manier. We dachten eerst dat je wat inbreuk zou hebben op je vrijheid met zo’n staf, maar je merkt amper dat ze er zijn. Ze doen alles op de achtergrond regelen en als ze er zijn, zijn ze super vriendelijk en aardig. Één avond hebben ze een wijnproeverij georganiseerd met Oostenrijkse wijnen en heerlijke hapjes, dat was ook heel gezellig. Het is echt een warm en knus concept met wining en dining. Helemaal ons ding!

Alles goed verzorgd wordt in je eigen chalet

Maurice Huls

Onze chalet hosts hebben ons geholpen aan kortingen bij de skiverhuur en ons in Gerlos wegwijs gemaakt. Ze hadden echt hele leuke tips. Dit was wel fijn, want we waren voor het eerst in Oostenrijk.... Onze chalet hosts hebben ons geholpen aan kortingen bij de skiverhuur en ons in Gerlos wegwijs gemaakt. Ze hadden echt hele leuke tips. Dit was wel fijn, want we waren voor het eerst in Oostenrijk. Skiën eigenlijk al jaren in Frankrijk. Maar we vonden de sfeer hier bijzonder gezellig en gemoedelijk. Elke avond stond er een heerlijke driegangenmaaltijd voor ons klaar. De kamers en eetruimtes zijn netjes en schoon. Beslist een aanrader.

Goede service chalet hosts

Nicoline Beekhuizen

We boeken al jaren bij skichalets en we vinden het catered concept gewoonweg het einde. Lekker dat alles verzorgd is. Maar deze keer wilden we het toch ietsjes anders doen en dat kon in chalet... We boeken al jaren bij skichalets en we vinden het catered concept gewoonweg het einde. Lekker dat alles verzorgd is. Maar deze keer wilden we het toch ietsjes anders doen en dat kon in chalet Alpensonne. We hebben een combi gemaakt van een paar avonden het diner laten cateren door een Oostenrijks cateringbedrijf, dit kan je gewoon laten regelen door skichalets en het was super. Uitgebreid en gevarieerd. En we hadden een paar avonden gegeten in restaurant Marent Alm wat ze aanbevelen en dat was ook helemaal top. Mooie en gezellige zaak. Je geeft aan de chaletstaf door wanneer je in het restaurant wilt eten en dan wordt het allemaal geregeld.

Dat alles goed verzorgd wordt

Julie Springer

Een heerlijke vakantie hebben we gehad in skichalet Helvetia. Het heeft een ruime woonkamer met nieuwe en goed zittende banken. Een eetgedeelte waar het ontbijt en diner wordt verzorgd en waar je... Een heerlijke vakantie hebben we gehad in skichalet Helvetia. Het heeft een ruime woonkamer met nieuwe en goed zittende banken. Een eetgedeelte waar het ontbijt en diner wordt verzorgd en waar je direct op de piste kijkt. Je loopt zo het centrum in. Het skigebied is verder prachtig en met name de ervaren skiër kan goede tochten maken hier. Door de dames werd er super gekookt met veel afwisseling. Maar het echte pluspunt is de ligging. Bij de piste en lift. Geen gesjouw met ski’s en niet met de bus of auto. Met één stap buiten de deur zit je in de gondel.

Met één stap zit je in de ski-lift

Ingeborg van den Tillaart

Monica en Rob zijn toppers die ons verblijf in chalet Selva Panorama zeer aangenaam hebben gemaakt met hun flexibiliteit en fantastische diners en ontbijt. Ze maakten zelfs pizza's samen met onze... Monica en Rob zijn toppers die ons verblijf in chalet Selva Panorama zeer aangenaam hebben gemaakt met hun flexibiliteit en fantastische diners en ontbijt. Ze maakten zelfs pizza's samen met onze kinderen. Heel leuk dat ze dit deden. De kinderen hadden het hartstikke leuk met ze. De ouders zaten gezellig bij elkaar aan de borrel en de kinderen konden overal lekker vrij spelen. En in de tussentijd werd er een driegangendiner voor je gekookt en kon je zo aanschuiven. We werden ook verwend met flensjes bij het ontbijt en ook dat vonden de kids super.

Met kinderen is een catered chalet echt het einde. Wij en zij vinden het heerlijk.