Atie Huizing

Top chalet. Super service. Heerlijk eten.

Heerlijke formule. Met onze bridgeclub hier gezeten en het was super. Echt een prachtige week gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Elsbeth Minne

Geweldige accommodatie en op super locatie

Verzorging uniek. Kindvriendelijk, zeer gastvrij en met oog voor persoonlijke wensen. Echt super hebben we hier gegeten. Ook wordt er rekening gehouden met de kindermenu's. Kids konden ook eerder... Verzorging uniek. Kindvriendelijk, zeer gastvrij en met oog voor persoonlijke wensen. Echt super hebben we hier gegeten. Ook wordt er rekening gehouden met de kindermenu's. Kids konden ook eerder eten dan de ouders. Op zo'n kleinschalige manier vind je dit nergens. Wel in die kids hotels, maar ja als je een catered skichalet kent, wil je dit echt niet meer.

Jennifer Hamel

Zeer mooie ligging aan de piste

Prachtig chalet in Les Menuires. Top verzorging. Wat een super koks.

Marianne Stellaard

Helemaal goed

Het eten was heerlijk en het chalet super netjes.

Jennifer Hamel

Gezellig bij Daniëlle en Damiën.

Het is super goed bevallen. Alles was helemaal top. Leuk stel dat het chalet runt.

Barry Musters

In één woord Geweldig met een grote G

Chalet Dame Blanche in La Tania laat niets te wensen over. Heerlijk chalet en mooi. Prachtig gelegen bij piste en lift.

M. Derwig

Een hele geslaagde wintersportvakantie.

Na mooie skitochten te hebben gemaakt kwamen we terug in het chalet waar de open haard al was aangestoken voor ons. Een warme kop chocolademelk en een Apfelstrudel die door de chaletstaf werd bereid... Na mooie skitochten te hebben gemaakt kwamen we terug in het chalet waar de open haard al was aangestoken voor ons. Een warme kop chocolademelk en een Apfelstrudel die door de chaletstaf werd bereid stonden al op ons te wachten. We hebben genoten.

Dominique Feltkamp

Sfeervol chalet en geweldige service

Voorheen boekten we een hotel met onze groep vrienden, maar dat is nu verleden tijd. Zo'n chalet met verzorging is het helemaal voor ons.

Fred van Dooren

Super leuke ervaring zo'n catered chalet. Voor gezinnen echt de uitkomst.

De staf heeft ons hartelijk ontvangen met wat lekkers. Toppers zijn het. Het chalet lag vlakbij de skischool, skilift en dichtbij de après-ski. Echt een geweldig concept zo'n catered chalet.

J. Rosema

Lekker ruim chalet en super goede verzorging.

Alles klopte! Goede verzorging, heerlijk huis, super sneeuw, prachtig skigebied. Wij gaan vanaf nu alleen maar in een catered skichalet en niet meer in een appartement. Het is zo fijn dat alles... Alles klopte! Goede verzorging, heerlijk huis, super sneeuw, prachtig skigebied. Wij gaan vanaf nu alleen maar in een catered skichalet en niet meer in een appartement. Het is zo fijn dat alles verzorgd wordt voor je. Dat wil je op je wintersport toch?