Sophie Oudenhoven

We verbleven in chalet Brunelle in Sankt Anton am Arlberg en het was werkelijk geweldig. We boeken dit chalet al voor de derde keer en de service is super. De chaletstaf Roos en Jeroen koken top.... We verbleven in chalet Brunelle in Sankt Anton am Arlberg en het was werkelijk geweldig. We boeken dit chalet al voor de derde keer en de service is super. De chaletstaf Roos en Jeroen koken top. Heerlijk gegeten. Fijn is ook dat de kinderen eerder kunnen eten en bijtijds naar bed kunnen gaan. Het chalet is in de zomer van 2016 gerenoveerd en heel veel is spiksplinter nieuw. Echt heel mooi geworden allemaal. Fijn is ook de woonkamer met comfortabele zitbanken.

Ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Alles werd heerlijk afgeruimd. Het diner is beter dan in menig restaurant. Top concept zo'n all inclusive catered skichalet. Belangrijk is om te vermelden dat je... Ontbijt was uitgebreid en verzorgd. Alles werd heerlijk afgeruimd. Het diner is beter dan in menig restaurant. Top concept zo'n all inclusive catered skichalet. Belangrijk is om te vermelden dat je tot bijna het skichalet kunt terugskiën. Het ligt écht bij de piste. Naar het centrum van St. Anton loop je zo. Wij komen volgend jaar voor de volle 100% weer terug.

Rogier Cuijlenburg

Weer geweldig was het. De verzorging door de staf was perfect. Iedere morgen stond er een uitgebreid ontbijt klaar. Werd de boel voor je afgeruimd. De hapjes bij terugkomst waren heerlijk en iedere... Weer geweldig was het. De verzorging door de staf was perfect. Iedere morgen stond er een uitgebreid ontbijt klaar. Werd de boel voor je afgeruimd. De hapjes bij terugkomst waren heerlijk en iedere dag wat anders. Dus gevarieerd. Het diner was ook heerlijk. We hadden aan de chalet staf gevraagd of ze eerst voor onze kinderen wilden koken en dat deden ze met alle plezier. De kinderen konden daarna lekker nog even spelen en dan naar bed. Daarna gingen wij aan tafel en konden we gezellig nog borrelen met elkaar terwijl de kinderen boven op bed lagen. Super concept is dit. Wij hebben dit jaar voor het eerst zo'n catered skichalet geboekt en het is ons uitstekend bevallen. Dit gaan we volgend jaar weer doen. Het chalet is trouwens heel ruim. Er zijn meerdere gemeenschappelijke ruimten, dus met kinderen ideaal. Zij konden leuk met elkaar in een ruimte spelen en de ouders konden dan gezellig een wijntje en een biertje doen in een andere woonkamer. Het chalet is schoon en wordt dagelijks schoongehouden. Ook is de ligging ten opzichte van het centrum, skiliften en pistes uitstekend. Je bent er zo.

Prachtig chalet. Super concept zo'n catered skichalet. Geweldige service door de chaletstaf. Voor wintersporters die niet bekend zijn met dit concept. Echt een keer doen. Het is zo relaxed en... Prachtig chalet. Super concept zo'n catered skichalet. Geweldige service door de chaletstaf. Voor wintersporters die niet bekend zijn met dit concept. Echt een keer doen. Het is zo relaxed en betaalbaar. Alle drank is onbeperkt en gratis.

Lauren Yntema

Wij hebben de service van het kantoor van Skichalets.nl als zeer plezierig en professioneel ervaren. Zeer behulpzaam waren ze. We kenden het catered concept niet en we wilden graag veel informatie.... Wij hebben de service van het kantoor van Skichalets.nl als zeer plezierig en professioneel ervaren. Zeer behulpzaam waren ze. We kenden het catered concept niet en we wilden graag veel informatie. We hebben veel getelefoneerd en ze legden alles goed uit. Ze namen echt de tijd voor je. We dachten dat zo'n chaletstaf continue om je heen zou zijn en inbreuk op je privacy zou hebben. Maar hoe zo'n chaletstaf alles doet is ons 1000% meegevallen. En meegevallen is niet het goede woord. Het is werkelijk fantastisch hoe zij voor je koken, het ontbijt klaarmaken en afruimen en lekkere hapjes maken als je terugkomt van de piste. Ze doen dit op een manier dat je ze amper merkt en ziet. Heel professioneel en geruisloos. Het zijn hele sympathieke mensen die precies weten dat je als huurder je privacy nodig hebt. Je zit toch met familie en vrienden in een vakantiehuis en je hebt het toch over veel dingen met elkaar. In één woord, geweldig hoe heerlijk ze koken. Wij zijn om en zullen zo'n catered skichalet blijven boeken.

Top service van het kantoor in Nederland en ook in het chalet zelf in Oostenrijk. We hebben genoten van het heerlijke eten. De staf houdt het chalet ook helemaal schoon. Je hoeft niets te doen,... Top service van het kantoor in Nederland en ook in het chalet zelf in Oostenrijk. We hebben genoten van het heerlijke eten. De staf houdt het chalet ook helemaal schoon. Je hoeft niets te doen, alleen maar genieten van het catered chalet concept. Bedankt voor alles en tot volgend jaar.

Valaaf 2017

Sonnespitze in Fiss: Groot, leuk huis voor een groep van 10 personen. Jonas en Gertie zijn goede hosts, zeer flexibel (late arrival!) en ze kunnen goed koken. Bovendien hebben ze onze jarige goed... Sonnespitze in Fiss: Groot, leuk huis voor een groep van 10 personen. Jonas en Gertie zijn goede hosts, zeer flexibel (late arrival!) en ze kunnen goed koken. Bovendien hebben ze onze jarige goed verrast!

Flexibel, spontaan, vriendelijk. Wij wensen dit koppel veel succes samen, aangezien zij pas zijn gestart.

Top!

Alles prima geregeld!

Fien Jagtman

Het was weer als vanouds, weer fantastisch. Het catered concept van Skichalets steek met kop en schouders uit boven andere catered chalet organisaties. Het eten was zeer gevarieerd en alles werd... Het was weer als vanouds, weer fantastisch. Het catered concept van Skichalets steek met kop en schouders uit boven andere catered chalet organisaties. Het eten was zeer gevarieerd en alles werd vers klaargemaakt door een hele aardige chaletstaf. Ze hebben enorm hun best gedaan om het ons naar de zin te maken. Als er iets ontbrak bij het ontbijt, dan vroegen we het even en het werd meteen in orde gemaakt. Ze hadden diverse verse broodjes en alle beleg die je maar wilt. Het is heerlijk als je ontbeten hebt, je niks hoeft af te ruimen en schoon te maken. Je kunt meteen naar de piste. De skiliften en pistes zijn niet ver. Je bent er zo. Het is een heel ruim opgezet chalet met een paar grote woon-/eetkamers en een kleine. De slaapkamers zijn mooi, netjes en zeer ruim. Het is een geweldig huis, waar we zeker terugkomen. Skichalets, bedankt en tot volgend jaar.

We zaten in skichalet Sonnenspitze. Een heerlijk ruim chalet met een hele goede chaletstaf. Ze hebben ons helemaal in de watten gelegd.

Jesper van Steenove

Wij zijn dit winterseizoen met de Kerstvakantie in het prachtige skichalet Sonnenspitze in Fiss bij Skichalets.nl geweest en het was super. De staf was zeer gastvrij en behulpzaam en deed werkelijk... Wij zijn dit winterseizoen met de Kerstvakantie in het prachtige skichalet Sonnenspitze in Fiss bij Skichalets.nl geweest en het was super. De staf was zeer gastvrij en behulpzaam en deed werkelijk alles om onze vakantie tot een success te maken. En dat is ze volledig gelukt. We hebben genoten van het heerlijke eten. We eten geregeld in restaurants, dus we zijn echt wel wat gewend en we weten heel goed waar we over praten. Met veel passie en zorg kregen we een uitstekend en uitgebreid ontbijt, heerlijke après-ski hapjes en het diner was iedere dag weer iets bijzonders. We hebben er zeer van genoten en de kinderen hebben ook gesmuld. Op onze wens heeft de chaletstaf ook vroeger voor de kinderen het eten verzorgd zodat ze bijtijds lekker naar bed konden gaan. Want daar waren ze wel aan toe na een dag op de ski's. Vorig jaar hadden we ook dit chalet geboekt en toen was het ook uitstekend. We boeken al vele winters bij Skichalets.nl en de service is heel goed bij ze. We hadden een paar jaar geleden moonboots vergeten mee te nemen en die hebben ze kosteloos vanuit Oostenrijk naar ons adres in Nederland gestuurd en met een leuk kaartje er zelfs bij van de chaletstaf. Dus ze komen hun beloftes meer dan na. Het is een toporganisatie. We raden Skichalets.nl beslist aan en ook dit chalet met deze hele goede professionele chaletstaf. Chapeau Skichalets.nl voor de geweldige vakantie in Fiss!!!

Skichalet Sonnenspitze in Fiss is zeer ruim en ligt op een paar minuutjes van de piste en de lift. Je loopt zo via een prachtig wandelpad naar het centrum van Fiss.

Noa Bijvoet

We zijn verbleven in het skichalet in Kirchberg. Top was het. De diners waren heerlijk en alles was heel goed geregeld en verzorgd. Het huis werd goed schoongehouden en de inrichting is heel warm en... We zijn verbleven in het skichalet in Kirchberg. Top was het. De diners waren heerlijk en alles was heel goed geregeld en verzorgd. Het huis werd goed schoongehouden en de inrichting is heel warm en sfeervol. Echt aan te raden.

Al meerdere jaren boeken we bij Skichalets een catered chalet en ieder jaar is het weer fantastisch. We zijn zeer tevreden met ze en zullen daarom ook altijd terugkomen. Wat wel jammer was, dat een... Al meerdere jaren boeken we bij Skichalets een catered chalet en ieder jaar is het weer fantastisch. We zijn zeer tevreden met ze en zullen daarom ook altijd terugkomen. Wat wel jammer was, dat een familielid z'n pols gebroken had met snowboarden, maar goed we hebben in al die 20 jaar dat we skiën nooit iets gehad, dus we mogen niet klagen. Dus: Skichalets.nl is echt aan te bevelen.

Marjorie Meertens

We boeken al zo'n zes jaar bij Skichalets.nl en ieder jaar zijn wij meer dan tevreden.

Vroeger boekten we een groot appartement, maar dat doen we nu dus zo'n zes jaar niet meer. We vinden het concept van Skichalets.nl het einde. Je huurt het hele chalet af en alles wordt voor je... Vroeger boekten we een groot appartement, maar dat doen we nu dus zo'n zes jaar niet meer. We vinden het concept van Skichalets.nl het einde. Je huurt het hele chalet af en alles wordt voor je gedaan. Als je met een grote groep gaat ben je anders meer aan het organiseren, boodschappen doen en koken en ontbijt dat dit gewoon veel te veel tijd vergt en je veel minder van je wintersport geniet. Je hoeft niet meer schoon te maken of de vaatwasser in en uit te ruimen. Het mooie is ook dat als je geskied hebt er bier, wijn en fris koel staat in de koelkast en je kunt borrelen hoeveel je wilt. Ideale formule.

Pauline Thijssen

Hele goede ervaring, al jaren boeken we hier met volle tevredenheid een catered chalet. We zijn jonge gezinnen met kinderen en vinden het concept ideaal. Je verblijft in een chalet en er wordt voor... Hele goede ervaring, al jaren boeken we hier met volle tevredenheid een catered chalet. We zijn jonge gezinnen met kinderen en vinden het concept ideaal. Je verblijft in een chalet en er wordt voor je gekookt terwijl je gezellig aan het borrelen bent. De kinderen zijn heerlijk aan het spelen en je zit gewoon gezellig in je eigen huis. Wat echt geweldig is, is dat de kinderen vroeg bijvoorbeeld om 18.00 uur al kunnen eten. Als ze klaar zijn kunnen ze lekker hun pyama's aan en op tijd naar bed. De ouders kunnen dan gezellig met elkaar eten. Het eten is altijd top. Voor kinderen zijn er kindermenu's en voor de ouders echt hele goede driegangendiners waar een restaurant een puntje aan kan zuigen. Wij vinden Skichalets.nl het einde.

We hadden in het begin van de week voldoende sneeuw, maar na een paar dagen begon het echt hard te sneeuwen. We hebben echt heel goed kunnen skiën met elkaar. We hebben een hele gezellige week gehad... We hadden in het begin van de week voldoende sneeuw, maar na een paar dagen begon het echt hard te sneeuwen. We hebben echt heel goed kunnen skiën met elkaar. We hebben een hele gezellige week gehad in dit skichalet Falkenstein. Je zit met het chalet direct in het centrum, dus je bent lopend zo bij de lift. We hebben een mooie skiroute ontdekt waarbij je tot vlakbij het chalet kunt terugskiën. Je ski’s en je skischoenen kunnen mooi in een depot bij de lift, maar je kan ze ook meenemen naar het chalet. Daar is ook een skischoenverwarmer. Het huis heeft grote slaapkamers. Het is veel ruimer in werkelijkheid dan je de op de foto’s ziet bij Skichalets. We hadden het hele chalet afgehuurd en de Stube is echt lekker ruim. We hebben echt veel lol gehad hier. Lekker gekaart en gezellig een biertje gedronken met elkaar. Het is zo’n leuk concept. We boeken altijd een catered chalet. Ideaal, je hoeft niets te doen, alles wordt lekker voor je geregeld en toch blijft het jouw vakantiehuis dat je huurt. In dit chalet wordt wel het ontbijt voor je verzorgd en de lekkere hapjes na het skiën, maar het diner is in Gasthof Hotel Alte Post in Sankt Anton. Dit ligt vlakbij het chalet en het was heerlijk. Nog de complimenten aan onze chaletgastvrouw Claudia. Ze deed het super. Ze maakte een heerlijk uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. Het huis hield ze ook kraakhelder. Één ding staat als een paal boven water, wij komen volgende winter weer terug!!!