Verena Schouten

Wat leuk dat je na zo'n reis heel aardig wordt ontvangen door de chaletstaf. Van te voren hadden we al mailcontact met ze en dan als je aankomt word je heel hartelijk welkom geheten met een drankje... Wat leuk dat je na zo'n reis heel aardig wordt ontvangen door de chaletstaf. Van te voren hadden we al mailcontact met ze en dan als je aankomt word je heel hartelijk welkom geheten met een drankje en een hapje. Net als in een hotel zal ik maar zeggen, maar dan op een kleinschalige manier. Het was onze eerste keer in een catered ski chalet en we hebben het echt geweldig gehad. Het huis heeft alles, goed verzorgde slaapkamers, een fijne eetkamer, splinternieuwe flatscreens overal, locatie niet ver van de piste en liften. We hebben afgelopen weekend een soort van wintersportreünie gehad bij vrienden thuis die ook mee waren en de hele bubs is er weer uitgekomen voor volgend jaar en taratarata de conclusie is: "weer dit fantastische chalet".

Het heerlijke eten, de goede service, zeer vriendelijke chalet staf.

Chiel-Jan Wesseling

We hadden chalet Brunelle geboekt in Sankt Anton am Arlberg en dat beviel ons meer dan uitstekend. Het eten was top. De ligging van het chalet is niet ver van de piste en de liften, dus dat is ook... We hadden chalet Brunelle geboekt in Sankt Anton am Arlberg en dat beviel ons meer dan uitstekend. Het eten was top. De ligging van het chalet is niet ver van de piste en de liften, dus dat is ook heel fijn.

Het goede contact met het hoofdkantoor en ook met de staf ter plaatse. We hadden in onze groep mensen met een allergie en daarmee werd keurig netjes rekening mee gehouden met de maaltijden. Ze komen... Het goede contact met het hoofdkantoor en ook met de staf ter plaatse. We hadden in onze groep mensen met een allergie en daarmee werd keurig netjes rekening mee gehouden met de maaltijden. Ze komen echt na wat je met hen hebt afgesproken. Hele fijne organisatie is het, dus alleen maar positief.

Krijn Tamsma

Genoten van de super service in chalet Brunnelle. We hebben niets negatiefs kunnen ontdekken. Oh ja toch wel iets. Één keer was de bakker te laat met het bezorgen van de kaiserbroodjes en laten we... Genoten van de super service in chalet Brunnelle. We hebben niets negatiefs kunnen ontdekken. Oh ja toch wel iets. Één keer was de bakker te laat met het bezorgen van de kaiserbroodjes en laten we daar nou zo gek op zijn. Ach... shit happens haha... We hebben geweldig geslapen op de nieuwe bedden, die hadden we vorige winter niet. Ook van die lekkere Oostenrijkse dekbedden. Je kent ze wel. Er is gelukkig veel veranderd aan het huis, het is weer helemaal van deze tijd, een geslaagde metamorfose. Het chalet ligt in een heerlijk stille omgeving en alles is superschoon. Je krijgt echt waar voor je geld, er is zoveel inbegrepen. Écht een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

We hebben eigenlijk alleen maar positieve punten zoals eerder beschreven. Dus we zijn echt uiterst tevreden met skichalets. We bevelen skichalets nl echt iedereen aan!!!

Janice Uitenbosch

De behulpzame staf van het chalet Brunelle in St. Anton, het prachtige skigebied, het lekkere eten en de perfecte ligging van het huis maakten het een super weekje. En als je van apresskien houdt,... De behulpzame staf van het chalet Brunelle in St. Anton, het prachtige skigebied, het lekkere eten en de perfecte ligging van het huis maakten het een super weekje. En als je van apresskien houdt, ben je hier ook aan het goede adres.

Alles was perfect, van de ligging ten opzichte van de piste/liften tot de verzorging door Roos en Jeroen.

Hans Meertens

Het chalet Brunelle is in een prachtige wijk gelegen met uitzicht op het Arlberg gebergte. Niets is op het chalet aan te merken. We zijn in de watten gelegd. Ook voor de kinderen zijn kindermenu's... Het chalet Brunelle is in een prachtige wijk gelegen met uitzicht op het Arlberg gebergte. Niets is op het chalet aan te merken. We zijn in de watten gelegd. Ook voor de kinderen zijn kindermenu's gemaakt. Ze hebben gesmuld. St Anton is een van de mooiste skidorpen die we kennen. We komen hier maar al te graag. Veel zegt al dat we eigenlijk nooit terug gaan naar hetzelfde adres, maar hier zullen wij zeker terugkomen.

Fijn dat er rekening wordt gehouden met de maaltijden voor de kinderen. Heel fijn is dat. De volwassenen kregen een gevarieerd driegangendiner met een heerlijk wijntje en de kinderen kregen speciale... Fijn dat er rekening wordt gehouden met de maaltijden voor de kinderen. Heel fijn is dat. De volwassenen kregen een gevarieerd driegangendiner met een heerlijk wijntje en de kinderen kregen speciale kindermenu's. Ze deden dat heel leuk. We hebben een top weekje gehad. Bedankt hoor!!!

Minke Heiligers

We hadden chalet Brunelle geboekt in Sankt Anton. Het chalet ligt goed, op zo'n veertig meter kan je ski's onderdoen en ski je naar de lift. Fijne locatie. Service door de chaletstaf was ook... We hadden chalet Brunelle geboekt in Sankt Anton. Het chalet ligt goed, op zo'n veertig meter kan je ski's onderdoen en ski je naar de lift. Fijne locatie. Service door de chaletstaf was ook uitstekend. We hebben ervan genoten. Jammer was wel dat we eerder naar Nederland moesten door een privé voorval. Dat was echt wel balen, maar de rest van de groep heeft nog een heerlijke vakantie gehad. Dus tot de volgende keer.

Heerlijk eten, het chalet wordt goed schoongehouden, onlangs is veel gerenoveerd aan het huis, dus heel veel is helemaal nieuw.

Lotte Verhoeven

Kregen goede informatie van de dame op kantoor. Van te voren heeft het kantoor ook de transfer geregeld voor ons vanaf het vliegveld in Innsbruck naar het chalet en nog wat andere zaken. Dus de... Kregen goede informatie van de dame op kantoor. Van te voren heeft het kantoor ook de transfer geregeld voor ons vanaf het vliegveld in Innsbruck naar het chalet en nog wat andere zaken. Dus de serviceverlening is geweldig. Toch fijn hoor dat zo'n reisorganisatie alles voor je kan regelen. Scheelt een hoop uitzoekwerk en tijd.

We hadden gevraagd of er rekening kon worden gehouden met bepaalde wensen m.b.t. het driegangendiner en daar werd perfect aan voldaan door de chalet staf. Ook vroegen we of er voor de kinderen... We hadden gevraagd of er rekening kon worden gehouden met bepaalde wensen m.b.t. het driegangendiner en daar werd perfect aan voldaan door de chalet staf. Ook vroegen we of er voor de kinderen eerder de menu's konden worden geserveerd en dat werd allemaal super geregeld. Zeer tevreden over SkiChalets.

Karlien Wolfkamp

We hebben al drie keer een catered chalet bij Skichalets geboekt en het bevalt ons iedere keer uitstekend. Het is een heel gezellig concept in zo'n chalet waar alles voor je geregeld wordt. Het eten... We hebben al drie keer een catered chalet bij Skichalets geboekt en het bevalt ons iedere keer uitstekend. Het is een heel gezellig concept in zo'n chalet waar alles voor je geregeld wordt. Het eten is heerlijk en zeer verzorgd. Chalet ligt vlakbij de gondelbaan en gelijk bij de piste.

We hadden voor de tweede keer chalet Brunelle geboekt en het is helemaal vernieuwd binnen, dus daar waren we blij verrast mee. Er zijn nieuwe prachtige box springs geplaatst op iedere slaapkamer en... We hadden voor de tweede keer chalet Brunelle geboekt en het is helemaal vernieuwd binnen, dus daar waren we blij verrast mee. Er zijn nieuwe prachtige box springs geplaatst op iedere slaapkamer en nieuwe kledingkasten. Ook is de woonkamer helemaal vernieuwd en is er een mooie en gezellige eetkamer gemaakt. Het is een heel fijn chalet. De ligging is perfect. Er is op een paar meter van chalet Brunelle een ski-afdaling naar de gondelbaan. Daar kun je je ski's onderdoen en je skiet zo de lift in. Deze lift is heeft direct toegang tot het grote skigebied van de Arlberg. Er zijn hier ook wat kleinere liftjes en wat makkelijke afdalingen die voor beginners en kinderen ideaal zijn. Dus daar ben je ook zo vanuit dit chalet.

Sophie Oudenhoven

We hebben voor de tweede keer het skichalet Brunelle geboekt in Sankt Anton am Arlberg. Weer zaten als chaletstaf Jeroen en Roos er en weer was het meer dan geweldig. Het chalet is gerenoveerd in de... We hebben voor de tweede keer het skichalet Brunelle geboekt in Sankt Anton am Arlberg. Weer zaten als chaletstaf Jeroen en Roos er en weer was het meer dan geweldig. Het chalet is gerenoveerd in de zomer van 2016 en het is echt mooi geworden. Nieuwe bedden, nieuwe kasten, een mooie nieuwe eetkamer. Ook het concept dat alles voor je verzorgd wordt bevalt ons uitstekend. Je loopt zo naar het centrum van Sankt Anton en de piste naar de gondel is op slechts een paar meter van het chalet. Idealer kan het niet.

Bij de piste, bij de liften en op een paar minuutjes lopen van het centrum van Sankt Anton. Het catered skichalet concept is geweldig. Heerlijk dat alles voor je geregeld wordt. Het eten wat de staf... Bij de piste, bij de liften en op een paar minuutjes lopen van het centrum van Sankt Anton. Het catered skichalet concept is geweldig. Heerlijk dat alles voor je geregeld wordt. Het eten wat de staf bereid is super. Ook voor gezinnen met kinderen top. De staf kan eerder voor de kinderen koken zodat ze lekker bijtijds naar bed kunnen. De ouders eten dan wat later en kunnen dan nog gezellig natafelen.

Hanneke van Uden

Dit chalet is helemaal nieuw en is prachtig. Op het balkon heb je een schitterend uitzicht op de besneeuwde toppen van de Arlberg. Ook heb je uitzicht op de pistes van Sankt Anton am Arlberg. Het is... Dit chalet is helemaal nieuw en is prachtig. Op het balkon heb je een schitterend uitzicht op de besneeuwde toppen van de Arlberg. Ook heb je uitzicht op de pistes van Sankt Anton am Arlberg. Het is en blijft een prachtige omgeving, het Arlberg gebied. We raden dit nieuwe chalet iedereen aan. De chaletstaf die ons verzorgde woont elders in het dorp en komt langs om het ontbijt te maken, te koken en schoon te maken en vertrekt dan weer. Het zijn Nederlandse mensen die dat doen met een passie voor koken en voor de wintersport. We kenden dit hele fenomeen niet, zo'n catered chalet. Maar we zijn meer dan dik tevreden. We waren nu met een klein groepje van 6 personen, maar we gaan ook vaak met een grotere groep en dit is echt een ideal concept. Je wordt helemaal verzorgd en toch blijft het jouw gehuurde vakantiehuis in de sneeuw. Alles is nieuw, dus je slaapt op nieuwe bedden en nieuwe matrassen. Het sanitair is prachtig en ook hageltje nieuw. Al met al een beauty van een huis. We hebben dit skichalet al aangeraden aan vrienden en die hebben ook meteen nog geboekt voor maart. Hartstikke bedankt voor de top verzorging.

Het hele concept vinden we fantastisch. Van het contact met het kantoor in Nederland tot ter plaatse in het skichalet zelf. Heerlijk wordt er voor je gezorgd en gekookt. Je hoeft niks op te ruimen... Het hele concept vinden we fantastisch. Van het contact met het kantoor in Nederland tot ter plaatse in het skichalet zelf. Heerlijk wordt er voor je gezorgd en gekookt. Je hoeft niks op te ruimen en schoon te maken. Dit is optimaal genieten van je vrije vakantiedagen. Geen gesjouw met boodschappen, je natje en je droogje staat altijd voor je klaar. Wat wil je nog meer? Niks toch? Top organisatie.