SKEPP

SKEPP Ook benieuwd naar feedback over de webshop SKEPP? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company353
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SKEPP met 9.2/10. Gebaseerd op 353 ervaringen.
Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Anouk van der Heijden | Ferocia
Anouk van der Heijden | Ferocia

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Een afwezigheidsassistent in geval van contact met 1 persoon. Dan lopen de zaken door mocht er haast geboden zijn :-)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb skepp als een zeer kundig, professioneel bedrijf ervaren, welke met je meedenkt binnen de door ons gestelde wensen en eisen en hun mogelijkheden en kennis. het contact verliep goed, snel en helder en was zeer klantvriendelijk. ik zou zeer zeker weer gebruik maken van de diensten van skepp.

Robin Schutte
Uitstekend (10/10)
Robin Schutte

Score voor SKEPP:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed en snel geholpen , de juiste kantoorruimte gevonden die ik zocht.

peter goselink
Prima (7/10)
peter goselink
Score voor SKEPP:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Sociaal en zakelijk, duidelijk.

Kevin Bloemen
Kevin Bloemen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Betrouwbaar en klantgericht met een duidelijke visie!.

Sanne

Het was een kort, prima gesprek..
ik ben snel na mijn eerste mail benaderd en de beloofde follow up kwam ook snel. fijn!.

Metem International
Uitstekend (10/10)
Metem International
Score voor SKEPP:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Skeep has a really professional and friendly team. if you are looking for an office, strictly recommend you to work with them.

Lumenplan
Lumenplan

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

manier om snel relevante locaties met elkaar te kunnen vergelijken (prijs/m2/faciliteiten en dan op kaart etc)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief, goede communicatie, snel.

Het HypotheekAdviesHuis Westland
Het HypotheekAdviesHuis Westland
Score voor SKEPP:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb alleen per mail contact gehad over een informatieverzoek. dit verliep heel soepel.

Pieter Kers
Pieter Kers

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Niet echt, ik begreep alleen niet onmiddellijk Skepp's rol. De begeleiding die Skepp biedt is voor mij niet echt nodig (ik loop al wat langer mee), maar om te zoeken/oriënteren is het een prima platform.

Score voor SKEPP:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, adequaat en relaxed communiceren.

Albert de Jong

Bij skepp werken alleen erg gemotiveerd en vriendelijke mensen met en grote kennis van de vastgoedwereld, die alles doen om je best mogelijk te helpen. uitstekend!!.

Bedrijfsinformatie

SKEPP is een online kantorenplatform. Wij bieden speciaal voor u geselecteerde werkplekken, ingerichte bedrijfsruimtes en kantoren op maat aan. Wij leggen in opdracht van verhuurders en makelaars de eerste contacten tussen u en hen. Dit doen wij gratis en vrijblijvend. Een werkplek in Amsterdam nodig? Een ingerichte bedrijfsruimte in Rotterdam op het oog? Zoeken naar een kantoor op maat in Den Haag of Utrecht? Neem dan contact op met SKEPP!
Adres
Ootmarsumseweg 151