SKEPP

Je aankoop wordt beschermd

Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Sjaak

Fijn contact, heel goed geregeld voor mij.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Iets meer duidelijkheid dat SKEPP alleen online is en het dus een online makelaar is i.p.v. dat jullie fysieke panden hebben zoals bijv. Regus.

EQUATE petrochemicals

Uitstekende service ... vanuit buitenland contact gezocht, 6 kantoor adressen gekregen mbt opties en 1 super goede lokatie gekozen. Zeer goede voor informatie en organizatie.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Vanuit mijn positie niet ...

WH Office

Er werd snel gereageerd en ook alle moeite gedaan om de ene afspraak aan de andere te laten aansluiten; zelfs op hele korte termijn.

Gewoon zo doorgaan.

D.O.M. Utility BV

Uitermate vriendelijk en professioneel geweest. Luisterde echt naar de behoefte en ging ermee aan de slag.

M.A. Boon Keukenlogistiek

Super goed, ik was aan het oriënteren voor andere kantoorruimte, na mijn contact met SKEPP had ik binnen twee werkdagen 6(!) bezichtigingen gepland. Alle zes prima passend bij mijn eisen die ik...

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Momenteel niet, probeer de handelingssnelheid die jullie mij gaven te blijven hanteren als jullie groeien!

BeeRent

Goede ervaring, correct, to- the - point, vlotte opvolging

S.A. Facility Services

Zeer vriendelijke medewerkers, met name Celeste heb ik fijn contact met gehad.
Meedenkend en totaal niet pushen! Daar hou ik van. Ik voel mij serieus genomen en er wordt geluisterd

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Ik ben uiteindelijk niet via Skepp aan een ruimte gekomen, maar dit kwam puur doordat ik via mijn eigen netwerk een oplossing heb gevonden. Op dit moment heb ik dan ook niets wat ik als tips kan geven of verbeterpunten.
Wel een advies, over een half jaartje een belletje of mailtje krijgen. En niet om mij iets te verkopen, maar om te vragen waar ik nu zit qua pand. En wie weet...bellen ze net op het juiste moment en wil ik verhuizen!

Mathilde

Aangenaam contact, servicegericht en snel!

Cor Slagmolen

Prima.. hebben effectief mee gezocht naar een geschikte ruimte. Fijn contact met Celeste. Celeste heeft continu meegedacht en

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Het zou nog efficiënter kunnen als er gebruikt wordt gemaakt van een invulformulier met punten waar de kantoorruimte aan moet voldoen. bijvoorbeeld;
- Ruimte om te parkeren voor bezoekers
- Representatieve binnenkomst
- Receptie aanwezig
- etc
Met drie opties
- niet nodig
- wenselijk
- noodzakelijk

Jessica

Goede service! Ik werd snel geholpen en kon binnen 2 weken in mijn nieuwe kantoor. Skepp heeft zelfs mijn kantoormeubilair verzorgd!