SKEPP

Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Mark Pietersen

Super snel en kundig geholpen, het allerleukste is nog dat het vrijblijvend en kosteloos is

Emmanuel Jacob, EUROMIL

Bij het zoeken naar nieuwe kantoren in Brussel, kwamen we onder andere terecht op de website van SKEPP. Het aanbod was zeer ruim en de toelichting vrij gedetailleerd in vegelijking met andere...

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Misschien nog duidelijker maken dat SKEPP zelf geen verhuurder is, maar een facilitator die het zoeken naar kantoren erg vereenvoudigd.

Kristin

Easy to find interesting office spaces for a small business, fast and friendly customer service. Ultimately my business decided not to move yet, but I will contact SKEPP again in the future to seek...

Aida Faye

Mit der Hilfe von SKEPP habe ich endlich ein passendes Büro gefunden. Danke!

Ingenieursbureau NJBS

Zeer fijne en professionele communicatie, geholpen door Nienke.

Sophie

Heel goed geholpen door Anouk. Top service!

Job Zwart

Als opdrachtgever aan Skepp zijn wij dik tevreden. Met name de communicatie, nuchterheid en energie bevalt ons!

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Logischerwijs worden zoveel mogelijk leads doorgegeven, echter zijn de leads niet altijd even bruikbaar of niet meer actueel.

Hydatant

Vlot geholpen door SKEPP. Wij hebben ons nieuwe kantoor gevonden, bedankt!

Anne

Leuk bedrijf! Ze luisterde goed naar mijn wensen en ben daarbij netjes geholpen, erg tevreden!

Annelin (Compukings)

Anouk heeft ons erg goed geholpen! We zochten een nieuw kantoor in Amsterdam en dit is goed gelukt

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Geen! Het contact verliep erg vlot