Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Lars

Via SKEPP in contact gekomen met een verhuurder waar we nu een kantoor huren. Contact met SKEPP is proactief en vriendelijk.

iTypical BV |R. de Jong

Heel toevallig kwamen wij in een van de kantoorruimten die verhuurt wordt door SKEPP. Nog geen week later is het contract al getekend en is alles al geregeld. Dat noem ik snel zakendoen, TOP!1

Taberna Pectoris

Wij hebben twee keer gebruik gemaakt van de diensten van SKEPP, twee keer binnen een week nieuwe kantoorruimte. Pro-actieve benadering en super snelle reactie vanuit een gedreven team. Absolute... Wij hebben twee keer gebruik gemaakt van de diensten van SKEPP, twee keer binnen een week nieuwe kantoorruimte. Pro-actieve benadering en super snelle reactie vanuit een gedreven team. Absolute aanrader!

Frans de Rooie

Uitstekende service geboden

Mart Oude Nijeweeme

Topservice. Ik heb via Skepp een bureaustoel besteld die later niet naar wens bleek. Ze hebben de bureaustoel thuis opgehaald en direct een nieuwe geleverd. Snelle service, korte lijnen, zeer prettig.

VentureThrive

Duidelijke en bovenal snelle persoonlijke reacties en informatie.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Niet van toepassing. Ga zo door.

Treasury Flex Partners BV

Goede en snelle hulp

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Top geregeld en snel een kantoorruimte gevonden.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Bij SKEPP wordt je op een professionele manier geholpen bij het vinden van het juiste kantoor. De Twentse nuchterheid kan ik erg waarderen.

Mevrouw Otten

Super goed geholpen en te woord gestaan door Francesco