Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Sport10 Management BV

Prima!

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

administratie ... reeds gemeld moet echt beter

Gehandicaptenplatform 's-Hertogenbosch / Joop van de Werken

Wij hebben de gesprekken als zeer prettig ervaren.
Er was veel mogelijk en weinig onmogelijk.
Zeker gezien onze doelgroep, mensen met een beperking.

Niets ga zo door.

Mentale Vrijheid

Fijne ervaring. Prettig contact waarbij ik snelle reacties kreeg en er goed werd meegedacht.

Voor nu niet

Dennis Tuparia

Ontzettend fijne club mensen om zaken mee te doen, schakelen snel, zijn helder in communicatie en luisteren naar jouw wensen!

R

Was oké, paar goede aanraders gekregen op basis van onze aanvraag, maar we zijn uiteindelijk voor een locatie die niet via Skepp kwam gegaan.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Aan de telefoon werd gezegd dat ik een aanbod voor andere kantoren per mail zou krijgen. In plaats daarvan zijn mijn contactgegevens met meerdere partners van Skepp gedeeld en namen zij telefonisch... Aan de telefoon werd gezegd dat ik een aanbod voor andere kantoren per mail zou krijgen. In plaats daarvan zijn mijn contactgegevens met meerdere partners van Skepp gedeeld en namen zij telefonisch contact op. Ik had hier graag explicieter toestemming voor gegeven.

Sebastiaan Kiezebrink

We zijn goed en netjes ontvangen

Faizan/Harpex

Ik ben heel goed geholpen door Nusret Masic. Binnen 1 dag had ik mijn kantoor ruimte! Zeker een aanrader voor de volgende keer!

Geen verbeterpunten!

Martin Houtzager

Vriendelijk en actief, behulpzaam en meedenkend

Nvt

Gülsen Ocak

Mijn ervaring met SKEPP was top! Ze hebben zeer goed en professioneel geholpen met het vinden van een geschikte kantoor ruimte.

Mustafa

Top