Klantenservice & Expertise

Ayoub

Gord

Enke

Amsterdam Legal Services BV

Veel contact met Kas, denkt graag mee en kijkt pro actief zonder opdringerig te zijn naar andere mogelijke opties. Geduldig en vriendelijk!

Nvt

Kerith Edwards / Kaliko Counseling Services

Skepp has been very pro-active in helping me identify offices that would fit my needs. In particular, Anouk stayed in communication with me throughout my process.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

No. I think you all do an excellent job answering questions. I am new to the Dutch rental market, and you answered my questions quickly and without judgment. Very strong.

Casper Brus

Heel erg prettig! Goede begeleiding van Sanne en duidelijke info.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

De presentatie in het begin wat minder verkoopfocust maken wellicht.

Inge Bosman

Geweldig geholpen door SKEPP en een prettige thuiswerkplek ontvangen

Kay

Uitstekende begeleiding

Koen Cartuyvels - BDM Antwerpen

Het zoeken naar een kantoorruimte voor onze NL collega's verliep uitstekend en erg vlot. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de aangeboden diensten en de snelheid waarmee ze werden... Het zoeken naar een kantoorruimte voor onze NL collega's verliep uitstekend en erg vlot. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de aangeboden diensten en de snelheid waarmee ze werden uitgevoerd.

Geen verbeterpunten

2Divorce

Tot nu toe goede ervaring. Snelle opvolging, vriendelijke contactpersonen.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

documentatiebrochure over de te huren locatie met oppervlaktematen, eisen ten aanzien van de te verhuren ruimte (bijvoorbeeld zelf raambekleding aanbrengen, boren niet toegestaan) , huurprijzen van... documentatiebrochure over de te huren locatie met oppervlaktematen, eisen ten aanzien van de te verhuren ruimte (bijvoorbeeld zelf raambekleding aanbrengen, boren niet toegestaan) , huurprijzen van de diverse ruimten zodat vooraf al meer duidelijk is over de mogelijkheden.

Powergroup B.V.

Voor mijn bedrijf was ik op zoek naar meerdere kleine locaties. Ik hoefde slechts mijn criteria en voorwaarden door te geven aan Anouk en ze kwam al binnen 1 dag met meerdere suggesties. Werkt... Voor mijn bedrijf was ik op zoek naar meerdere kleine locaties. Ik hoefde slechts mijn criteria en voorwaarden door te geven aan Anouk en ze kwam al binnen 1 dag met meerdere suggesties. Werkt simpel en snel als je zelf niet hoeft te zoeken naar panden en je gewoon lekker met je werk bezig kan houden.

Geen directe verbeterpunten.