SiteToGo

Benno Goslinga

Een hele slechte ervaring met sitetogo gehad. Slechte communicatie, 3 weken te laat opleveren waardoor mijn advertenties draaide zonder werkende website. Bij het zoeken naar een oplossing word alle... Een hele slechte ervaring met sitetogo gehad. Slechte communicatie, 3 weken te laat opleveren waardoor mijn advertenties draaide zonder werkende website. Bij het zoeken naar een oplossing word alle verantwoordelijkheid bij de klant in de schoenen geschoven en trekken zij de handen er vanaf. Nog steeds niet tevreden over de website en nog steeds geen oplossing. Begin er niet aan!

Flipflop Feelings

Wederom een hele slechte ervaring. Na een poging tot reparatie door Darryl, Wederom slecht. Inmiddels is ook hij, de enige goede websitebouwer, vertrokken. Er werd ons veel beloofd, maar... Wederom een hele slechte ervaring. Na een poging tot reparatie door Darryl, Wederom slecht. Inmiddels is ook hij, de enige goede websitebouwer, vertrokken. Er werd ons veel beloofd, maar uiteindelijk is er een website opgeleverd die haast onwerkbaar is, terwijl de overtuigende woorden juist bij Doelbewust online marketing (Sitetogo) vandaan kwamen dat alles mogelijk zou zijn. In theorie klopt het, je krijgt een platte onfunctionele site, waar voor elke kleine aanpassing de uren beginnen te tellen en je flink mag betalen. Mijn advies is helaas absoluut hier niet heen te gaan. Ik ben deze website bouw trajecten vaker doorlopen in verband met mijn werk, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Jeroen Lodder

Vandaag kreeg ik een belletje van Daryl over onze webpagina. het omzetten en aanpassen van deze webpagina liep al enige tijd stroef en had bij mij niet de volle aandacht meer.
Daryl heeft...
Daryl heeft binnen een half uur met 2 telefoontjes de koe bij de horens gepakt en deze site online gezet met enige aanpassingen om vanuit hier verder te gaan werken.
Ik kreeg hier energie van. Daryl bedankt

Gertjan van Ginkel

Daryl heeft in no-time mijn website volledig in elkaar weten te zetten. Ik ben erg te spreken over de mate van eigen inbreng die ik kon hebben in het concept en heb nu een prachtige 2e website staan... Daryl heeft in no-time mijn website volledig in elkaar weten te zetten. Ik ben erg te spreken over de mate van eigen inbreng die ik kon hebben in het concept en heb nu een prachtige 2e website staan bij dit bedrijf.

Bedankt!

Ik ben uiterst tevreden over de manier waarop onze site tot stand is gekomen. Het resultaat is precies zoals ik in gedachten had en ze hebben echt hun best gedaan om er iets moois van te maken. De... Ik ben uiterst tevreden over de manier waarop onze site tot stand is gekomen. Het resultaat is precies zoals ik in gedachten had en ze hebben echt hun best gedaan om er iets moois van te maken. De communicatie verliep soepel en ik kon snel schakelen als er zaken aangepast moesten worden.

Duvekot Rentmeesters

Zeer positief, erg blij met het eindresultaat!

Melis Zijlstra. SmartRecruit BV

De site is net opgeleverd. We zijn er erg blij mee. Uiteraard moet de komende periode unitwijzen of de technische aspecten beter zijn dan de oude site. Ook qua vindbaarheid e.d.. De nieuwe foto's... De site is net opgeleverd. We zijn er erg blij mee. Uiteraard moet de komende periode unitwijzen of de technische aspecten beter zijn dan de oude site. Ook qua vindbaarheid e.d.. De nieuwe foto's moeten nog worden toegevoegd maar dat komt tzt wel. De eerste indruk is erg goed. Verder een opmerking van persoonlijke aard m.b.t. Daryl. Hij heeft te maken gehad met een kritische klant die in deze veel van hem vroeg. Daryl staat op een hele positieve wijze open voor het ontvangen van Feedback. Daarnaast ben ik onder de indruk van de snelheid waarmee punten, vaak nog tijdens het telefoongesprek, worden opgelost. Dit is fijn om te ervaren en geeft ook zeker vertrouwen voor de toekomstige samenwerking. Hartelijk dank. Vooral aan Daryl.

Victor Chevallier

Uitstekend!

Centrum Zorg en Welzijn

Wij hebben het contact altijd als prettig ervaren, daarnaast ook een goede dienstverlening gehad. Dit vanaf het eerste moment dat wij met SiteToGo in contcat zijn gekomen. Namens Centrum Zorg en... Wij hebben het contact altijd als prettig ervaren, daarnaast ook een goede dienstverlening gehad. Dit vanaf het eerste moment dat wij met SiteToGo in contcat zijn gekomen. Namens Centrum Zorg en Welzijn veel dank voor de goede dienstverlening!

Aagje

Het kost je gewoon erg veel moeite om tot een passende oplossing te komen met dit bedrijf. Soms zenuwslopend. Je wordt ontzettend veel van kastje naar muur gestuurd. Door intern fout van hun zelf... Het kost je gewoon erg veel moeite om tot een passende oplossing te komen met dit bedrijf. Soms zenuwslopend. Je wordt ontzettend veel van kastje naar muur gestuurd. Door intern fout van hun zelf halen ze je website ook uit de lucht zomaar. Zo een vreselijk bedrijf heb ik nooit meegemaakt.