7.4/10
6.8/10

Rob Van Lier

Zeer positief alles keurig geleverdđź‘Ť

Zeer goed ingepakt!!

Iets meer communicatie omtrent de levering!

Dennis De jong

Goede duidelijke website!
Fijn dat je met wat extra te betalen een snellere levering kan krijgen

Sneller en beter afhandelen van klachten. Ik heb voor een levering € 100,00 extra betaald. Zo dat ik snel kon beginnen. Bij de levering zaten twee type schroeven niet. Ik heb nu al een aantal keer... Sneller en beter afhandelen van klachten. Ik heb voor een levering € 100,00 extra betaald. Zo dat ik snel kon beginnen. Bij de levering zaten twee type schroeven niet. Ik heb nu al een aantal keer gebeld, maar nog geen duidelijkheid. Daarnaast wordt er ook niet gesproken over een geld terug regeling. Samengevat je betaald €100,00 voor niets!
Stop met bestellingen te verzenden via DHL. Ook hier gaat heel veel mis. Ik wacht nog sterf op een track en tracé nummer. En uiteraard op mijn schroeven!

fit20 Groningen Zuid

Wij hebben 2 keer een (klein) systeemplafond laten aanleggen door Sisto / Hans Kalk. Prima bedrijf, Hans en Jolanda komen afspraken na en men levert uitstekend werk.

afspraken nakomen, kwaliteit van uitgevoerd werk is goed.

e. rijpstra

Hebben wat geluidsdempende platen besteld en gekregen .
bij plaatsing kwamen we er achter dat er 3 platen beschadigt waren.
dit is prima afgehandeld door de service medewerkers. Hebben wat geluidsdempende platen besteld en gekregen .
bij plaatsing kwamen we er achter dat er 3 platen beschadigt waren.
dit is prima afgehandeld door de service medewerkers.
bedankt!

snelle levering en vriendelijk personeel

Peter De Smedt

Goede ervaring met Sisto shops. Ik kon mijn pakket niet vinden maar het was mijn eigen fout. Ik had het adres van mijn werk opgegven en wachhte op mijn thuis adres. Stom.

Echter heb ik...

Echter heb ik wel twee keer gebeld en is aangegeven dat ik teruggebeld zou worden. Dat is niet gebeurd. Anders was de verwarring nooit zo groot geworden.

Anyway, verder een goed bedrijf. Ik zal zeker terug bestellen!

Vriendelijke receptionisten

Bel je klanten terug als ze een vraag hebben.