Hartekamp

Zeer goed, direct toepasbaar, top trainers

GGDrU

Leuke manier van anders leren communiceren en de training "voelt" heel luchtig en niet als verplicht iets

GGDRU

Enorm genoten van deze training! enthousiast, realistisch, inspirerend en vernieuwend!

GGD regio Utrecht

Enthousiaste trainer die goed op de hoogte was van onze werksituatie. Ogen geopend voor andere manier van benaderen / vragen. Niet 1-2-3 omgeschakeld maar ga er zeker me best voor doen!

Tom / LV

Siss trainingen verzorgt mooie trainingen op maat voor de professional. Ze dagen je uit even verder te kijken dan de geijkte en gebaande paden.
Heel waardevol en leuk!!

~Wendy

In de praktijk is de valkuil soms toch weer terug naar oude patronen. Fijn om weer even alles helder te hebben!

Monique van Bezouwen

Vandaag een vierde training via SIS-trainingen gevolgd: omgaan met lastig gedrag. En wederom met tools én toegenomen zelfvertrouwen de training uitgekomen. Iedere training biedt nieuwe en goed... Vandaag een vierde training via SIS-trainingen gevolgd: omgaan met lastig gedrag. En wederom met tools én toegenomen zelfvertrouwen de training uitgekomen. Iedere training biedt nieuwe en goed toepasbare inzichten, die op een duidelijke en toegankelijke manier aangeboden worden.Ik kijk altijd uit naar deze trainingsdagen. Al zijn het soms pittige onderwerpen die langs komen, de trainers weten een veilige en ontspannen sfeer neer te zetten. Een flinke dosis ontbreekt zeker niet!

Morena Andre

Erg fijne training

Hartekampgroep

Zeer inspirerend

Mondiaen

Boeiende, leerzame dag! Zeer enthousiaste trainster.