Willems

Vakwerk! Prima service. We hebben een deur en een schuifpui laten plaatsen. Tevens het overige glas in de woning laten vervangen. Zowel aan de voorkant het advies en de verkoop was prima , de... Vakwerk! Prima service. We hebben een deur en een schuifpui laten plaatsen. Tevens het overige glas in de woning laten vervangen. Zowel aan de voorkant het advies en de verkoop was prima , de plaatsing door de mannen van Simons hebben we ook als prettig ervaren! Vakkundig personeel. Enkele kleine restpunten (kan altijd) werden prima opgelost. Al met al helemaal tevreden en als we weer iets hebben waarvoor we Simons kunnen inzetten, zullen we zeker teruggaan!

Fam. Van de Ven -Drabbels

Heel fijn bedrijf. Snelle en goeie communicatie. Snel en netjes werk afgeleverd. Super blij met de nieuwe kozijnen en deuren.

a.g.korporaal

Goede service en kwalitijd en vakwerk afgeleverd

Wilmie Smits

Aantal jaren geleden kunststof voordeur door Rob Simons laten plaatsen.Nu jaren later hebben we een lekkage Rob gebeld om te kijken of hij probleem kon oplossen.Hij zou 6 weken erna komen kijken... Aantal jaren geleden kunststof voordeur door Rob Simons laten plaatsen.Nu jaren later hebben we een lekkage Rob gebeld om te kijken of hij probleem kon oplossen.Hij zou 6 weken erna komen kijken maar had zich verslapen, zou die dag mij terugbellen voor nieuwe afspraak.Nu 4 weken verder en zit nog steeds op zijn telefoontje te wachten.Geen goede zaak.

Joyce Aarts

Wij hebben een paar maanden geleden een nieuw kozijn geplaatst gekregen. Bij het opmeten hebben we aangegeven dat we graag onze huidige raamdecoratie zouden willen behouden. Dit was allemaal geen... Wij hebben een paar maanden geleden een nieuw kozijn geplaatst gekregen. Bij het opmeten hebben we aangegeven dat we graag onze huidige raamdecoratie zouden willen behouden. Dit was allemaal geen probleem. Na oplevering van het kozijn bleek dit helaas niet meer het geval. Één van de drie plisségordijnen paste niet meer. Jammer, kan gebeuren maar we hadden van Simons een passende oplossing verwacht. We moesten maar eens langskomen in de showroom om het over een oplossing te hebben. De enige oplossing die ons aangeboden werd, was om nieuwe raamdecoratie bij Simons te kopen à 1400 euro waar we 200 euro korting op konden krijgen. Dit vonden wij absoluut geen nette oplossing. We werden hierbij bovendien verplicht om bij Simons de raamdecoratie af te nemen (en dat terwijl we al niet op één lijn zaten wat betreft te oplossing). Bovendien staat 200 euro korting op zo'n grote kostenpost totaal niet in verhouding. Uiteindelijk hadden we afgesproken om 200 euro van de factuur van het kozijn af te halen. Na opnieuw vragen stelde Rob dat het om een misverstand zou gaan en dit niet de afspraak was, dus de enige compensatie die Rob aangeboden had was hierbij ook van de baan. Kort gezegd, ik koop hier nooit meer één kozijn en beveel dit bedrijf niemand aan. Samengevat hoe wij Simons hebben ervaren: niet oplossingsgericht, niet klantvriendelijk, werkt puur voor de winst en slordig in de afwerking.

Dennis & Hélène

Op advies van een goede kennis, bij onze woning alle houten kozijnen laten vervangen door kunststof kozijnen van Simons Kozijnen. We zijn goed geholpen bij het maken van de juiste keuzes, de... Op advies van een goede kennis, bij onze woning alle houten kozijnen laten vervangen door kunststof kozijnen van Simons Kozijnen. We zijn goed geholpen bij het maken van de juiste keuzes, de kozijnen zijn vakkundig gemonteerd en de opleverpunten zijn netjes opgelost. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat en willen Simons Kozijnen dan ook zeker aanbevelen!

Fam. Emmelot

Na een fijne ontvangst in de showroom en een mooie offerte heeft Simons Kozijnen al onze ramen en deuren vervangen door kunststof kozijnen met triple glas. Na enige tijd bleken acht kozijnen... Na een fijne ontvangst in de showroom en een mooie offerte heeft Simons Kozijnen al onze ramen en deuren vervangen door kunststof kozijnen met triple glas. Na enige tijd bleken acht kozijnen beschadigd te zijn. Dit was duidelijk gebeurd in de fabriek, maar de fabriek weigerde alle medewerking. Rob heeft ervoor gezorgd dat alle beschadigde kozijnen toch zijn vervangen. Ook andere, kleinere problemen zijn naar tevredenheid opgelost.

Anton de Jong

Probleem met het sluiten van de voordeur. Een telefoontje naar Rob Simons en op korte termijn probleem verholpen. Bedankt Rob.

Marleen Van de Water

3 dagen lang de mannen van Simons kozijnen over de vloer gehad voor t plaatsen van 5 kunststof kozijnen/ramen en een voordeur en t resultaat mag er zijn👍we zijn er super blij mee en complimenten... 3 dagen lang de mannen van Simons kozijnen over de vloer gehad voor t plaatsen van 5 kunststof kozijnen/ramen en een voordeur en t resultaat mag er zijn👍we zijn er super blij mee en complimenten aan Martijn en René voor t vakwerk. Ipv 5 sterren geven wij er 6.

Familie van Soest

In Maart de showroom bezocht en na een goed en duidelijk advies de offerte ontvangen. Opdracht verstrekt met duidelijke afspraken en 24 Juli de nieuwe kozijnen en voordeur geplaatst.Tijdens de... In Maart de showroom bezocht en na een goed en duidelijk advies de offerte ontvangen. Opdracht verstrekt met duidelijke afspraken en 24 Juli de nieuwe kozijnen en voordeur geplaatst.Tijdens de werkzaamheden enkele aanpassingen besproken welke door de monteurs Martijn en Rene zonder problemen en extra kosten zijn uitgevoerd. Het resultaat mag er zijn en wij zijn dan ook zeer tevreden.