Afhandeling bestelling
Gebruiksvriendelijkheid Simonly.nl

Leo van Doorn

Erg slecht. Staat een Vodafone SIM only op de site voor €18,-. Als je op bestellen klikt kost het ineens €25,-. Vraag gesteld hoe dit kan, volgende dag nog geen antwoord, maar prijs op de site wel... Erg slecht. Staat een Vodafone SIM only op de site voor €18,-. Als je op bestellen klikt kost het ineens €25,-. Vraag gesteld hoe dit kan, volgende dag nog geen antwoord, maar prijs op de site wel ineens €25,-.

Heel tevreden.

Goedkoop pakket, vriendelijke klanten service, dik tevreden met sim only

Nog niks besteld

Wel goed, ik heb liever een waarschuwing als ik over mijn tegoed ga.

Vlotte overgang van prepaid andere provider naar abonnement Sim Only

Wij zijn erg tevreden met de simonly. Site is erg duidelijk en overzichtelijk

HEB MMOEITE MET DE BEREIKBAARHEID VOOR VRAGEN

Sinds ongeveer een jaar heb ik een bescheiden abonnement op Simonly. Aangezien ik tot de oudere hap behoor werd mij dit abonnement aanbevolen door één van mijn kleinkinderen. Daar ik tot dan toe... Sinds ongeveer een jaar heb ik een bescheiden abonnement op Simonly. Aangezien ik tot de oudere hap behoor werd mij dit abonnement aanbevolen door één van mijn kleinkinderen. Daar ik tot dan toe prepaid belde was het even wennen, maar ik denk, dat ik 't bellen met een abonnement wat beter in de vingers heb. Met een laptop werken is voor mij niet zo'n probleem, maar dat "fingerspitzengefühl" met mobieltjes gaat me nog niet zo goed af. Niettemin begin ik er enige handigheid in te krijgen.