8.5/10
Afhandeling bestelling
Gebruiksvriendelijkheid Simonly.nl
8.5/10

Echt fijn om in 1 oogopslag alles te zien!

Rdj

Zeer goed geholpen

Charlie

Prima website, snel overzicht.

mevrouw test

Bla bla bla

Klote vergelijking site.
klopt voor geen meter.
weg ermee.

Jolanda

Laat slechts beperkt aantal aanbieders zien. Slecht om aanbieders te kunnen vergelijken.

Reactie SimOnly.nl:

Beste Jolanda, bedankt voor je reactie.
Beste Jolanda, bedankt voor je reactie.
Helaas heb je een slechte ervaring gehad op onze site. We werken hard aan het tonen van de juiste prijzen, bundels en zoveel mogelijk provider informatie. Het klopt dat we niet (meer) alle providers tonen, we kiezen alleen nog voor providers die wij als betrouwbare partners ervaren. Alsnog tonen we er - ons inziens - voldoende om goede onafhankelijke vergelijkingen te kunnen bieden. We hopen dat je toch nog eens terugkomt voor een bezoek aan onze vergelijker site.
Klantenservice SimOnly.nl

Jeroen

Ik mis aanbieders als Simpel, Robin mobile, Hollands nieuwe. En ben zo'n 7 euro goedkoper uit met mijn huidige aanbod en provider als de goedkoopste optie van de (Blijkbaar partners/sponsoren) van... Ik mis aanbieders als Simpel, Robin mobile, Hollands nieuwe. En ben zo'n 7 euro goedkoper uit met mijn huidige aanbod en provider als de goedkoopste optie van de (Blijkbaar partners/sponsoren) van simonly. Geen onafhankelijke vergelijking en niet altijd de goedkoopste als in hun marketingleus.

Reactie SimOnly.nl:

Beste,
Als je abonnementen zoekt via o.a. onze Sim only vergelijker -
Beste,
Als je abonnementen zoekt via o.a. onze Sim only vergelijker -
èn 3G snelheid hebt geselecteerd (!), vind je al de providers die je noemt en hun beste tarieven! Onze vergelijker is geheel onafhankelijk, sponsoring door providers vindt enkel plaats via zogenaamde advertentie posities op bv. onze home page. We hopen dat je onze vergelijker nogmaals zou willen uitproberen.
Met vriendelijke groet, team Simonly.nl

Matthijs

Ik was opzoek naar een nieuw Sim Only abonnement en zo terechtgekomen op deze website. Abonnementsprijzen, aansluitkosten en de bundels kloppen niet? Lastig om zo een goede vergelijking te maken.... Ik was opzoek naar een nieuw Sim Only abonnement en zo terechtgekomen op deze website. Abonnementsprijzen, aansluitkosten en de bundels kloppen niet? Lastig om zo een goede vergelijking te maken. (Ben abonnementen)

Leo van Doorn

Erg slecht. Staat een Vodafone SIM only op de site voor €18,-. Als je op bestellen klikt kost het ineens €25,-. Vraag gesteld hoe dit kan, volgende dag nog geen antwoord, maar prijs op de site wel... Erg slecht. Staat een Vodafone SIM only op de site voor €18,-. Als je op bestellen klikt kost het ineens €25,-. Vraag gesteld hoe dit kan, volgende dag nog geen antwoord, maar prijs op de site wel ineens €25,-.