Afhandeling bestelling
Gebruiksvriendelijkheid Simonly.nl

J de Bruin

wacht nu al 4 dagen op inlog gegevens en telefoonnummer hele slechte service

Am.broek

Heb ik geen ervaring mee maar ik.wil fe abonnements wijziging annuleren

Cor

Onjuiste aanbiedingen. Abo's van Youfone worden geadverteerd met bv 6,50 euro per maand, maar bij het doorklikken naar Youfone blijkt dit enkel 12 van de 24 maanden te zijn.
Het laatste jaar...
Het laatste jaar betaal je het reguliere tarief en ben je duurder uit.
Simonly.nl hierover gemaild en die geeft aan dat Youfone dit dan niet heeft doorgegeven.
Echter, een week later heeft SimOnly.nl dit nog steeds niet aangepast op hun website.

Yan

Fijne website om te vergelijken

D. de Roover

Er worden nergens tarieven genoemd voor bellen met het buitenland, dat is zeer negatief.

Echt fijn om in 1 oogopslag alles te zien!

Rdj

Zeer goed geholpen

Charlie

Prima website, snel overzicht.

Klote vergelijking site.
klopt voor geen meter.
weg ermee.

Jolanda

Laat slechts beperkt aantal aanbieders zien. Slecht om aanbieders te kunnen vergelijken.

Reactie SimOnly.nl:

Beste Jolanda, bedankt voor je reactie.
Beste Jolanda, bedankt voor je reactie.
Helaas heb je een slechte ervaring gehad op onze site. We werken hard aan het tonen van de juiste prijzen, bundels en zoveel mogelijk provider informatie. Het klopt dat we niet (meer) alle providers tonen, we kiezen alleen nog voor providers die wij als betrouwbare partners ervaren. Alsnog tonen we er - ons inziens - voldoende om goede onafhankelijke vergelijkingen te kunnen bieden. We hopen dat je toch nog eens terugkomt voor een bezoek aan onze vergelijker site.
Klantenservice SimOnly.nl