Simbol

Snelheid
Gebruiksgemak webshop

ZOZO zonder zorgen

Alles goed geleverd.

Wat zijn onze sterke punten?

Goede kwaliteit.

Wat zouden we nog moeten verbeteren?

Prijs en levertijd.

Reactie Simbol:

Het spijt ons dat vooral de levertijd wat tegenviel, de enorme drukte tijdens deze crisis zorgt helaas soms voor wat vertraging. Wat betreft de prijs, daar staat de goede kwaliteit tegenover en... Het spijt ons dat vooral de levertijd wat tegenviel, de enorme drukte tijdens deze crisis zorgt helaas soms voor wat vertraging. Wat betreft de prijs, daar staat de goede kwaliteit tegenover en kunnen we helaas weinig aan doen, maar ook dit heeft uiteraard onze aandacht. Graag tot een volgende keer.

Tennisclub leerdam

Goede comunicatie

Reactie Simbol:

Bedankt voor het plaatsen van de recensie. Onze excuses dat de snelheid iets te wensen over heeft gelaten, maar fijn dat uw ervaring verder positief was. Graag tot een volgende keer.

C.de Jongh

Vlotte levering en goede kwaliteit voor een goede prijs

Verhage louwersplein

Goede kwaliteit en service voor een goede prijs

Klant

Vloerstickers besteld ivm de Coronamaatregelen en tevreden mee! Hoe ze er over een paar weken uitzien, is natuurlijk nog wel afwachten, maar nu zien ze er in ieder geval netjes uit. Ook vlot... Vloerstickers besteld ivm de Coronamaatregelen en tevreden mee! Hoe ze er over een paar weken uitzien, is natuurlijk nog wel afwachten, maar nu zien ze er in ieder geval netjes uit. Ook vlot verstuurd, dus helemaal prima.

Antoine van Gaans

Prima geregeld, goede prijs, snelle levering.