Deniz Devrim Ilanbey

Het product is erg slecht. Masseert niet goed, veel druk maar op de foute plekken, warmte voel je amper. Heel erg sophisticated design en neemt veel ruimte in. Zou ok zijn als het goed werkte, doet... Het product is erg slecht. Masseert niet goed, veel druk maar op de foute plekken, warmte voel je amper. Heel erg sophisticated design en neemt veel ruimte in. Zou ok zijn als het goed werkte, doet het niet.

Reactie Silvergear:

Beste Deniz, bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat het massage masker niet naar behoren werkt. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je een mail naar ons zou willen sturen... Beste Deniz, bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat het massage masker niet naar behoren werkt. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je een mail naar ons zou willen sturen met daarin je ordernummer. Je kan de mail sturen naar customerservice@silvergear.nl. We kijken graag met je mee naar een passende oplossing. - Met vriendelijke groet, Ellis van Team Silvergear

Wim Kierkels

Na betaling, 3 dagen niets gehoord, dacht al, dit loopt fout.
Maar ineens de 4 de dag, een mail, en de zelfde dag nog geleverd.
Laat na een bestelling, iets van jullie horen.
Zoals,...
Na betaling, 3 dagen niets gehoord, dacht al, dit loopt fout.
Maar ineens de 4 de dag, een mail, en de zelfde dag nog geleverd.
Laat na een bestelling, iets van jullie horen.
Zoals, bestelling doorgekomen, er word aan gewerkt, of zo iets.

Jessica Achten

De infrarood verwarming werkte nauwelijks

Reactie Silvergear:

Beste Jessica, bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat het infrarood paneel niet naar behoren werkt. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je een mail naar ons zou willen... Beste Jessica, bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat het infrarood paneel niet naar behoren werkt. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je een mail naar ons zou willen sturen met daarin je ordernummer. Je kan de mail sturen naar customerservice@silvergear.nl. We kijken graag met je mee naar een passende oplossing. - Met vriendelijke groet, Ellis van Team Silvergear

Bart

Snelle levering. Slimme stekkers werken heel goed met de Tuya app

Theo Quaak

De bestelling verliep goed

Martien Reker

Vlotte reactie,snelle levering. Dat is wat we willen. Houen zo!!

Marianne Klootwijk

Alles werdt netjes optijd bezorgd zoals op de site staat...

Marga Bernards

Niet klant vriendelijk houden absoluut geen rekening met mensen die geen e-mails kunnen verzenden wordt gewoon af gesnauwd en los het zelf maar op erg klant onvriendelijk ik koop er nooit meer... Niet klant vriendelijk houden absoluut geen rekening met mensen die geen e-mails kunnen verzenden wordt gewoon af gesnauwd en los het zelf maar op erg klant onvriendelijk ik koop er nooit meer iets

Hallo Marga,
bedankt voor je bericht, wij snauwen zeker geen klanten af dus het is heel vervelend te horen dat dit je ervaring was.
Ik zie dat het je wel gelukt is ons te mailen en dat we...
Hallo Marga,
Ik zie dat het je wel gelukt is ons te mailen en dat we daar ook al op gereageerd hebben met de oplossing. Mocht je deze niet gevonden hebben, raden we je aan je spamfolder te checken.
^Isabella

M Smits

Super wat een service en snelle levering g!!