Roelinde Muis

Komt zijn afspraken na. Wordt optijd bezorgt .

Home

Prima duidelijke website en makkelijk bestellen.
Heel snelle bezorging met goede tracking

Samantha Wattimena

Zeeg goed

Eduard Marghidan

Goedemiddag Eduard,
Goedemiddag Eduard,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet tevreden lijkt te zijn met je product. Graag horen we van je wat er mis gaat en of we je hierbij kunnen helpen. Je kunt ons hierover mailen via customerservice@silvergear.nl. We horen graag van je en wensen je voor nu een mooie dag toe.
Met vriendelijke groet, Ellis - Team Silvergear

Bram

Zeer lange reactietijd om supportvragen

Reactie Silvergear:

Beste Bram , bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je 6 dagen op een reactie van ons hebt moeten wachten. Onze excuses voor het ongemak. We hebben je per mail laten weten dat het... Beste Bram , bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je 6 dagen op een reactie van ons hebt moeten wachten. Onze excuses voor het ongemak. We hebben je per mail laten weten dat het helaas bij ons aardig druk is op dit moment. Natuurlijk kijken we graag met je mee naar een passende oplossing en zullen je mail spoedig in behandeling gaan nemen. - Met vriendelijke groet, Ellis van Team Silvergear

Deniz Devrim Ilanbey

Het product is erg slecht. Masseert niet goed, veel druk maar op de foute plekken, warmte voel je amper. Heel erg sophisticated design en neemt veel ruimte in. Zou ok zijn als het goed werkte, doet... Het product is erg slecht. Masseert niet goed, veel druk maar op de foute plekken, warmte voel je amper. Heel erg sophisticated design en neemt veel ruimte in. Zou ok zijn als het goed werkte, doet het niet.

Reactie Silvergear:

Beste Deniz, bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat het massage masker niet naar behoren werkt. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je een mail naar ons zou willen sturen... Beste Deniz, bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat het massage masker niet naar behoren werkt. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je een mail naar ons zou willen sturen met daarin je ordernummer. Je kan de mail sturen naar customerservice@silvergear.nl. We kijken graag met je mee naar een passende oplossing. - Met vriendelijke groet, Ellis van Team Silvergear

Wim Kierkels

Na betaling, 3 dagen niets gehoord, dacht al, dit loopt fout.
Maar ineens de 4 de dag, een mail, en de zelfde dag nog geleverd.
Laat na een bestelling, iets van jullie horen.
Zoals,...
Na betaling, 3 dagen niets gehoord, dacht al, dit loopt fout.
Maar ineens de 4 de dag, een mail, en de zelfde dag nog geleverd.
Laat na een bestelling, iets van jullie horen.
Zoals, bestelling doorgekomen, er word aan gewerkt, of zo iets.

Jessica Achten

De infrarood verwarming werkte nauwelijks

Reactie Silvergear:

Beste Jessica, bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat het infrarood paneel niet naar behoren werkt. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je een mail naar ons zou willen... Beste Jessica, bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat het infrarood paneel niet naar behoren werkt. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je een mail naar ons zou willen sturen met daarin je ordernummer. Je kan de mail sturen naar customerservice@silvergear.nl. We kijken graag met je mee naar een passende oplossing. - Met vriendelijke groet, Ellis van Team Silvergear