Sana Jallow

Snel geleverd

Anneke Ligtvoet

Perfect

Riemer

Prima service en snelle levering. Ben zeer blij met dit apparaat en doet wat er over gezegd is.

Cees de Jonge

Werkelijk verbluffend! Het artikel dat ik bestelde functioneerde niet naar behoren. Maar met één telefoontje in een prettig gesprek werd mij gevraagt mijn melding nog even per mail te bevestigen. De... Werkelijk verbluffend! Het artikel dat ik bestelde functioneerde niet naar behoren. Maar met één telefoontje in een prettig gesprek werd mij gevraagt mijn melding nog even per mail te bevestigen. De volgende dag werd een goed tweede exemplaar afgeleverd met het vriendelijke verzoek het eerste te retourneren. Dat gewoon zo zonder problemen.
Fantastisch zo'n service en hulpvaardigheid!
Na het weekend de gratis retournering met de tevens verstrekte retour adres print gedaan en ben erg blij met het contact en de afhandeling.
Mijn dank en vooral mijn complimenten voor de dame die ik sprak, die zo voortvarend te werk ging.

Patricia Hagels

Het pakket zou bij een PostNL geleverd worden maar er is niks geleverd bij Postnl terwijl dit wel in mn app stond. Paar dagen later kwam de buren aan de deur met mijn pakket

Reactie Silvergear:

Goedemorgen Patricia,
Goedemorgen Patricia,
Dank voor je feedback en wat vervelend dat PostNL je pakket niet op het juiste adres afgeleverd heeft. Helaas is het voor ons als bedrijf niet te controleren wie daar verantwoordelijk voor is maar er wordt wel een melding van gemaakt. Bij deze bied ik mijn excuus aan voor PostNL. Ik hoop dat je over ons Silvergear, want daar heeft de feedback betrekking op, tevreden bent.
Ik wens je een hele fijne dag.

Jan Soomers

'Savonds besteld en volgende dag correct geleverd.

Dolisa Kramer

Zorgvuldig aangekomen

Renate Kouwenhoven

Nadat bij de eerst keer varen de propeller van het bootje kwijt was geraakt is er na contact met de klantenservice meteen een enveloppe met twee propellers opgestuurd.

Monique Treuen

Snelle levering, goede prijs

Karel Geerlings

Snelle en nette levering.