Annie Sanders

Geen klachten eerste product wat ik bij dit bedrijf bestel

I. Gerritsen

Prima, snelle en goede levering

Pascal Huijgens

Weegschaal doet wat deze moet doen.

simone Meggelen

Pakket niet ontvangen, klantenservice niet bereikbaar of komen beloftes niet na/bellen niet terug enz.

Reactie Silvergear:

Goedemiddag Simone,
Goedemiddag Simone,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat dit zo is mis gegaan. Dat had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Helaas is je pakket zoek geraakt bij DHL. Zodra we hier achter kwamen hebben we meteen een nieuwe order voor je uitgestuurd. Het spijt ons dat je een paar dagen op antwoord van ons moest wachten. Naar ons idee hebben we nu het probleem opgelost! Je bestelling is naar je onderweg. Mocht je nog vragen hebben kan je ons altijd berichten. We hopen dat we je nu weer blij hebben kunnen maken en wensen je veel plezier met je aankoop. - Met vriendelijke groet, Team Silvergear

David Postma

Zoals je het verwacht

Elvin Jones

Duidelijkheid

Patrick Maassen

Goede kwaliteit en prima service

Anja

Snelle levering en uitstekende service! Na wat problemen met slimme stekkers, zijn wij ontzettend goed en vriendelijk begeleid en uiteindelijk ontzettend goed geholpen. Perfect voorbeeld voor veel... Snelle levering en uitstekende service! Na wat problemen met slimme stekkers, zijn wij ontzettend goed en vriendelijk begeleid en uiteindelijk ontzettend goed geholpen. Perfect voorbeeld voor veel andere webshops!

René Wennekes

Super bedrijf