Kwaliteit & inzet trainer
9.8/10
Toepasbaarheid dagelijks leven

Ontspannend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Enthousiaste cursusleidster, goede opbouw, veel ervarend leren

Heeft u tips voor ons?

Het laatste deel (op reis door het lichaam van een ander) weglaten, hou het bij de deelnemers zelf. Je proberen te verplaatsen in een ander is een mooi idee, denken dat je daardoor weet wat de ander... Het laatste deel (op reis door het lichaam van een ander) weglaten, hou het bij de deelnemers zelf. Je proberen te verplaatsen in een ander is een mooi idee, denken dat je daardoor weet wat de ander heeft/denkt/voelt is gevaarlijk.

Xander

Top

-Duidelijke uitleg
-Goef verzorgd

Heeft u tips voor ons?

-Cursus materiaal/boek mag wat uitgebreider
- Online instructie\training filmpjes ter opfrissing.

Erg goed

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Dat er mogelijkheden bestaan om te. veranderen

Heeft u tips voor ons?

Dat er mogelijkheden bestaan om met dezelfde groep een keer per maand bij elkaar te zijn en al is het maar twee uurtjes Silva te doen,om op die manier het Silva gevoel sterk te blijven houden.Dit... Dat er mogelijkheden bestaan om met dezelfde groep een keer per maand bij elkaar te zijn en al is het maar twee uurtjes Silva te doen,om op die manier het Silva gevoel sterk te blijven houden.Dit krijg je overal van cursisten te horen.Men voelt zich. vaak wat verloren na afloop

Verrrijkend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Prima voorbereiding. Afwisselend luisteren en doen. Goede sfeer. Gelegenheid tot vragen stellen. Persoonlijke aandacht, maar absoluut niet storend voor de rest van de groep.

N.v.t

Sandra

Magisch

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Zeer gedreven en vol passie wordt je meegenomen op reis naar je echte IK

Heeft u tips voor ons?

Ben zeer tevreden en heb me al voor de intuïtie cursus opgegeven

Top!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Zeer uitgebreide toelichting bij alle onderwerpen. Je komt hierdoor tot een verhelderende inzichten.

Blijf dit zo doen!

Verrassend!!!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Dat ik behoorlijk ben gegroeid en bevestiging van mijn beeld en vertrouwen in de toekomst.

Ga zo door...

Emily Lucas

Boeiend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heldere opbouw onderdelen en professionele uitleg, op luchtige manier gebracht en humor wat de energie hoog hield. Ook zeer welkom waren de praktijkvoorbeelden

Yvonne Brinkhorst

Boeiend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Warm onthaal en de mogelijkheid tijdens en na afloop altijd contact te zoeken/vragen te stellen.
Inzicht in hoe de deelnemers zijn

Heeft u tips voor ons?

Ik zou graag meer tijd voor toepassing willen hebben. Voelde als dat de technieken in een sneltrein vaart voorbij kwamen.

Martine Besjes / Rabobank

Verrassend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Flexibiliteit docent, "praktijk" ervaring en deskundigheid docent, laag drempelig

Heeft u tips voor ons?

het Silva werkboek vooraf beschikbaar stellen zodat cursisten dit voor kunnen bereiden/door kunnen lezen.
is heel veel info in kort tijdsbestek en mij zou het geholpen hebben als ik dit vooraf had door kunnen lezen