Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Rhona Wessels

Super

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heel interessant en leerzaam voor iedereen

Andere, relaxtere stoelen

Nadine Krijgh

Inspirerend

Duidelijk, helder en ervaringsgericht

Heeft u tips voor ons?

Het meer communiceren en promoten. Er is veel kaf onder het koren en het zou mooi zijn als de training bij meer mensen onder de aandacht kwam.

Maddy Peters , TU Delft

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De training heeft me een manier geleerd om mijn leven op allerlei vlakken te verbeteren met meer ontspanning en gebruik van mijn intuitieve vermogen. De cursus gaat heel erg uit van mogelijkheden, positiviteit, en daarnaast krijg je ook veel kennis overgedragen over een gezond leven. De trainster is heel ervaren en brengt de stof op een heldere manier over. Daarnaast is de locatie een fijne plek, en ook de lunch is heel goed!

Klaas Hansen

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De vele oefeningen die wij deden

Ga zo door!

Erwin Minnaard

Indrukwekkend

Rust, kracht en zelfbewustheid

Yvonne Hansen

Fascinerend!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Positiviteit, uitdaging om zaken anders te bekijken en zien dat het nog werkt ook ?
Manier om zaken te koppelen aan beelden en zo geheugen te trainen, geweldig!

Ga zo door!

Marloes Hagels

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Liefdevolle, zachtaardige, ontzettend vriendelijke trainster. De trainster heeft kennis van zaken en lijkt ontzettend ervaren. Ze traint op een herkenbare en goed aansluitende manier. Ik voelde mij gezien, belangrijk en gewaardeerd als klant. Landa staat open voor suggesties, waardoor nu de Silva graduategroep is ontstaan, waar wij als cursisten gedurende het jaar samen kunnen komen om verder te oefenen met elkaar. De methode is ontzettend gemakkelijk toepasbaar en ik ervaar verandering ten goede in mijn leven, in sneltreinvaart. De technieken zijn helder en het lijkt alsof er voor elk "probleem" wel een oplossing aangeboden wordt door gebruik van de Silva methode, er zijn ontzettend veel oefeningen aangeboden en daarmee voldoende om je hele leven om te turnen, en dat begint al tijdens de 3 daagse cursus. De cursus zorgt voor instant verandering. Wauw ohw wauw ik heb ontelbaar veel sterke punten ervaren.

Heerlijk

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Goede boeiende uitleg met humor

Lia

Zeer goed