Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Jessie Kroon

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Een inspirerende en leerzame cursus die met een groot aantal duidelijke technieken wordt aangeboden. Verder is er een persoonlijke aanpak naar de cursisten toe en een gezonde dosis humor. Deze... Een inspirerende en leerzame cursus die met een groot aantal duidelijke technieken wordt aangeboden. Verder is er een persoonlijke aanpak naar de cursisten toe en een gezonde dosis humor. Deze manifesting course is een perfecte verdieping na het volgen van de Silva basiscursus. Het was naast de goede inhoud een plezier om deze cursus te mogen bijwonen en mijn medecursisten te leren kennen.

Eye opener voor jezelf

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het is goed georganiseerd. Er is altijd aandacht en ruimte voor het nabespreken van de ervaringen en de oefeningen die tijdens de sessies gedaan worden.

n.v.t

Humor

Ruud Bekkers

Geweldig ?

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Mijn zelfvertrouwen groeit keer op keer, alsmede de inzichtelijke redenen daartoe.
Ook het gevoel waardig deel te zijn van iets wat oneindig groter is dan mijn ego. Te weten het Universum en àlles wat daar mede deel van uitmaakt.

Haha...
Wat dichter bij huis zou wel mooi zijn.
Alkmaar bijvoorbeeld, dan heb je veel meer bereik met de Kop van Noord-Holland en West-Friesland.

Mark Ooms

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Op een bijzonder ontspannen, vriendelijke, positieve en respectvolle manier werden we door Landa aan de hand genomen en door de theorie en vooral de vele praktijkoefeningen gegidst. Heb eea als... Op een bijzonder ontspannen, vriendelijke, positieve en respectvolle manier werden we door Landa aan de hand genomen en door de theorie en vooral de vele praktijkoefeningen gegidst. Heb eea als super ontspannend en leerzaam ervaren met een niet voor mogelijk gehouden apotheose op het gebied van intuitie tot slot. Zelden ben ik met zo'n plezier en enthousiasme elke dag naar een cursus gegaan.

Heeft u tips voor ons?

Een audio met begeleiding om naar alfa te gaan met alle teksten die Landa gebruikte om in ons innerlijke bewustzijn te verankeren zou wat mij betreft zeer welkom zijn. Het lukt me nog niet om al die... Een audio met begeleiding om naar alfa te gaan met alle teksten die Landa gebruikte om in ons innerlijke bewustzijn te verankeren zou wat mij betreft zeer welkom zijn. Het lukt me nog niet om al die testen tijdens de alfa oefeningen te reproduceren.

Thuiskomen

Welke sterke punten heeft u ervaren?

eindelijk uitleg over hoe het leven geleefd kan worden

Heeft u tips voor ons?

een geleide meditatie op audio om eenmaal thuis het ook makkelijke zelfstandig te kunnen toepassen.
Nu drie dagen 'aan het handje' meegenomen en thuis moet je het ineens helemaal alleen doen.

Arnold van Hooft

FANTASTISCH

Welke sterke punten heeft u ervaren?

LANDA GEEFT IEDEREEN DE RUIMTE EN IS DUIDELIJK IN HAAR UITLEG, INSPIREREND, OVERTUIGEND.

Heeft u tips voor ons?

DE PRIJS VOOR DE HERHALERS IS TE LAAG, DE KOSTEN VAN 15 EURO IS ER AL 30 JAAR TERWIJL DE KOSTEN VAN HUUR HOTELRUIMTE, KOFFIE, THEE EN WATER DUURDER ZIJN GEWORDEN. IK VERWACHT BIJ EEN DUIDELIJKE... DE PRIJS VOOR DE HERHALERS IS TE LAAG, DE KOSTEN VAN 15 EURO IS ER AL 30 JAAR TERWIJL DE KOSTEN VAN HUUR HOTELRUIMTE, KOFFIE, THEE EN WATER DUURDER ZIJN GEWORDEN. IK VERWACHT BIJ EEN DUIDELIJKE UITLEG DE HERHALERS DAAR GEEN MOEITE MEE HEBBEN, HET GAAT PER SLOT VAN REKENING OM HET BELANGRIJKSTE IN JE LEVEN, JEZELF.

Annelies V Vught

Verwonderd

Simpel te begrijpen , zeer liefdevol gegeven ,

Heeft u tips voor ons?

Ingesproken dvd zou geweldig zijn

Peter

Verbazingwekkend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Duidelijke uitleg en begeleiding.
Veel zelf doen en ervaren
Brede toepasbaarheid van de cursus

Heeft u tips voor ons?

geen. Het is een duidelijke cursus met een juiste verdeling over de dagen.

Houvast

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Door de spontane, heldere, empathische en open manier van lesgeven van Landa, kun je als cursist onmiddelijk ervaren dat deze techniek werkt. Het voelt als een warm bad. Door dat vertrouwen kan je... Door de spontane, heldere, empathische en open manier van lesgeven van Landa, kun je als cursist onmiddelijk ervaren dat deze techniek werkt. Het voelt als een warm bad. Door dat vertrouwen kan je al je onzekerheid loslaten en een nieuwe levenshouding laten beklijven.

Vooral zo blijven!