Silva Nederland

Silva Nederland Ook benieuwd naar feedback over de webshop Silva Nederland? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company243
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Silva Nederland met 9.6/10. Gebaseerd op 243 ervaringen.
Kwaliteit Silva Methode cursus
Mogelijkheid tot altijd herhalen

Jeanne-Tine van Vonderen, J10 interieur & communicatie
Jeanne-Tine van Vonderen, J10 interieur & communicatie

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Fantastische en energieke begeleiding, heel duidelijk en doelgericht en in de praktijk heel effectief.

Heeft u tips voor ons?

Nee, hooguit betere stoelen in het hotel in Eindhoven. Die zijn te hard voor 3 dagen zitten.

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De goede uitleg, de structuur in de les die helpt om te onthouden, in de praktijk goed uitvoerbare technieken in de combinatie natuurlijk met enthousiasme van docent zelf

Heeft u tips voor ons?

Misschien de laatste deel met diagnose van de ziektes was een beetjes vermoiend, ik zou meer aandacht aan de studie technik geven

Rhona Wessels
Rhona Wessels

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heel interessant en leerzaam voor iedereen

Andere, relaxtere stoelen

Super.

Nadine Krijgh
Nadine Krijgh

Duidelijk, helder en ervaringsgericht

Heeft u tips voor ons?

Het meer communiceren en promoten. Er is veel kaf onder het koren en het zou mooi zijn als de training bij meer mensen onder de aandacht kwam.

Inspirerend.

Maddy Peters , TU Delft
Maddy Peters , TU Delft

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De training heeft me een manier geleerd om mijn leven op allerlei vlakken te verbeteren met meer ontspanning en gebruik van mijn intuitieve vermogen. De cursus gaat heel erg uit van mogelijkheden, positiviteit, en daarnaast krijg je ook veel kennis overgedragen over een gezond leven. De trainster is heel ervaren en brengt de stof op een heldere manier over. Daarnaast is de locatie een fijne plek, en ook de lunch is heel goed!

Fantastisch!.

Klaas Hansen
Klaas Hansen

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De vele oefeningen die wij deden

Ga zo door!

Fijn!.

Yvonne Hansen
Yvonne Hansen

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Positiviteit, uitdaging om zaken anders te bekijken en zien dat het nog werkt ook ?
Manier om zaken te koppelen aan beelden en zo geheugen te trainen, geweldig!

Ga zo door!

Fascinerend!.

Marloes Hagels
Marloes Hagels

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Liefdevolle, zachtaardige, ontzettend vriendelijke trainster. De trainster heeft kennis van zaken en lijkt ontzettend ervaren. Ze traint op een herkenbare en goed aansluitende manier. Ik voelde mij gezien, belangrijk en gewaardeerd als klant. Landa staat open voor suggesties, waardoor nu de Silva graduategroep is ontstaan, waar wij als cursisten gedurende het jaar samen kunnen komen om verder te oefenen met elkaar. De methode is ontzettend gemakkelijk toepasbaar en ik ervaar verandering ten goede in mijn leven, in sneltreinvaart. De technieken zijn helder en het lijkt alsof er voor elk "probleem" wel een oplossing aangeboden wordt door gebruik van de Silva methode, er zijn ontzettend veel oefeningen aangeboden en daarmee voldoende om je hele leven om te turnen, en dat begint al tijdens de 3 daagse cursus. De cursus zorgt voor instant verandering. Wauw ohw wauw ik heb ontelbaar veel sterke punten ervaren.

Bedrijfsinformatie

Silva International is opgericht door Jose Silva en gevestigd in Laredo in Texas Usa. De door Jose Silva ontwikkelde Silva Methode is in 111 landen over de hele wereld beschikbaar. Silva Nederland is sinds 1979 de enige officiële licentiehouder in Nederland. Vanaf 2001 is Landa Endlich als directeur eindverantwoordelijk voor de activiteiten in Nederland.
Adres
Heemraadssingel 190