Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Ammersingh

Fantastisch

Welke sterke punten heeft u ervaren?

laagdrempelig, gelijk gezinde mensen waarmee je goed kunt omgaan. Persoonlijke aandacht daar waar nodig.
De grote van de groep, niet te veel mensen maar wel heel divers. De positieve energie die er heerst.

Heeft u tips voor ons?

Ga zo door. maak de groepen niet te groot.

Gwen Klooster

Interesant

hulpvaardig

nee

Verrijkend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Positieve sfeer en goede opbouw van de dag. Een fijne afwisseling tussen de luistermomenten en het praktisch toepassen in teeetallen van de aangeboden stof.

Heeft u tips voor ons?

De meditatie oefeningen op een cd zou fijn zijn.

Diepgaand

Welke sterke punten heeft u ervaren?

goede uitleg, interessante en nuttige oefeningen.

Heeft u tips voor ons?

meer oefeningen zou beter zijn. Het eerste gedeelte was minder boeiend, maar naarmate de dag vorderde werd de cursus steeds beter en interessanter.

Diana Jurado

Fantastisch.

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Dat je op alle vragen die er gesteld worden, antwoord krijgt.
Er is aandacht.
Er vindt verdieping op allerlei gebieden plaats.
Je mag er zijn.

Geen tips.

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heldere toelichting, veel praktijkoefeningen, humor, boeiende spreekster, professionaliteit.

Heeft u tips voor ons?

Aan het einde van de cursus behandelen hoe je de Silva Methode thuis kunt voortzetten.

Frappant

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Hoe je je hersenen kan programmeren tot verbetering

Heeft u tips voor ons?

Van tevoren even vertellen waar de 1-2-3 methode toe leidt? Ik had dat pas door na heel veel keer programmeren

Ontspannend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Enthousiaste cursusleidster, goede opbouw, veel ervarend leren

Heeft u tips voor ons?

Het laatste deel (op reis door het lichaam van een ander) weglaten, hou het bij de deelnemers zelf. Je proberen te verplaatsen in een ander is een mooi idee, denken dat je daardoor weet wat de ander... Het laatste deel (op reis door het lichaam van een ander) weglaten, hou het bij de deelnemers zelf. Je proberen te verplaatsen in een ander is een mooi idee, denken dat je daardoor weet wat de ander heeft/denkt/voelt is gevaarlijk.

Xander

Top

-Duidelijke uitleg
-Goef verzorgd

Heeft u tips voor ons?

-Cursus materiaal/boek mag wat uitgebreider
- Online instructie\training filmpjes ter opfrissing.

Erg goed

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Dat er mogelijkheden bestaan om te. veranderen

Heeft u tips voor ons?

Dat er mogelijkheden bestaan om met dezelfde groep een keer per maand bij elkaar te zijn en al is het maar twee uurtjes Silva te doen,om op die manier het Silva gevoel sterk te blijven houden.Dit... Dat er mogelijkheden bestaan om met dezelfde groep een keer per maand bij elkaar te zijn en al is het maar twee uurtjes Silva te doen,om op die manier het Silva gevoel sterk te blijven houden.Dit krijg je overal van cursisten te horen.Men voelt zich. vaak wat verloren na afloop