Kwaliteit & inzet trainer
9.8/10
Toepasbaarheid dagelijks leven

Praktijk Allergie Vrij Leven

Welke sterke punten heeft u ervaren?

goede uitleg, geduld, ervaring, fijne interactie, veel geleerd, veel gedaan, makkelijk toepasbaar

evt

Miranda Burgers

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Geen lastige methode. Snel toepasbaar. Leuk om te gebruiken omdat je ook snel resultaat ziet.

Heeft u tips voor ons?

Niet echt iets waar je veel invloed op hebt, maar gezien de lange "zit" zouden betere stoelen echt een positieve bijdrage zijn.

Carla de Ruijter

Openbaring

de trainer, de inhoud

nee

Marcelle Schillings

Life changing

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De stof. Landa's overdragen van de stof. Landa heeft een breed pallet aan communicatiestijlen en sluit daardoor aldoor aan bij de meeste cursisten. Ook weet ze met een tussenzin hele (zinloze)... De stof. Landa's overdragen van de stof. Landa heeft een breed pallet aan communicatiestijlen en sluit daardoor aldoor aan bij de meeste cursisten. Ook weet ze met een tussenzin hele (zinloze) discussies te voorkomen omdat anders sommige "Winfrieds" op hol zouden slaan. Landa is er nadrukkelijk voor de cursisten. Ze denkt mee. moedigt aan en creëert mogelijkheden.
Super dat er na afloop nog activiteiten zijn om het levend te houden. En dat er ook de mogelijkheid is om casework te doen en cases aan te dragen.

Heeft u tips voor ons?

De automatisering rondom de inschrijving voor de basiscursus kon (indertijd) beter. Het is voor de cursist fijn om in de bevestiging ook te lezen voor welke data hij zich op welke locatie heeft op... De automatisering rondom de inschrijving voor de basiscursus kon (indertijd) beter. Het is voor de cursist fijn om in de bevestiging ook te lezen voor welke data hij zich op welke locatie heeft op gegeven.
Hopelijk komt er ook een cursus buiten de onderzeese gebiedsdelen (een beetje verder naar het oosten - nu minder toegankelijk (een grotere hobbel) voor mensen uit het oosten)
De website (ook het portaal voor de graduates) loopt qua inhoud wat achter. Dat blijkt uit de aangekondigde events die in het verleden liggen. De website heeft de potentie om een fantastische hub te worden waar veel energie samenkomt en samenwerking van graduates tot stand kan komen.
(Er zijn mogelijk IT-savvy vrijwilligers onder de graduates die kunnen/willen helpen. )

Femke Hofstee

Gewoon zo doorgaan

LS

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Ruimte voor inbreng vanuit de groep. Fijne goede energie vanuit de trainster.

Nee

Sylvia Zandbergen

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Laagdrempelig met een heel duidelijk postief resultaat. Duidelijke voorbeelden en zeer toepasbaar

Op dir moment nog niet.

S1 / Martijn de Bondt

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Duidelijke uitleg, hands-on technieken en adequate kennis om te antwoorden op vragen van de deelnemers

Heeft u tips voor ons?

nvt / via email al iets aangedragen

Brenda Vlaar

Duidelijke uitleg