Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Dreamwoman

Verrassend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Dicht bij het gevoel. Sterke intuitie, veel positiviteit, krachtig.
Dicht bij het gevoel. Sterke intuitie, veel positiviteit, krachtig.
Trainer is super goed, lief, een kanjer, weet hoe ze een groep moet motiveren, aansturen en begeleiden. Brengt de materie op een uitstekende wijze over.

nee

Miranda Willems

Een schittering van het eigen bewustzijn in vier compacte dagen

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Prettige en toegankelijke handreikingen, gastvrijheid, plezier en een fijne uitwisseling met cursus genoten.

Ga hiermee door!

TU Delft

Bevrijdend

Nadruk op ontspanning , waarde van Willy en positie/waarde van Wilfred

Heeft u tips voor ons?

Vooral praktisch: ruimte om op stoelen ook in kleermakerszit te zitten.
En iedereen eigen beker geven bij de start (schilderstape naam erop) : goed vh milieu en de naamherkenning :-)

Marna Spoon

Verrassend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het tijdens de cursus zelf ondervinden van de effectiviteit van de methode is de beste motivatie om ermee aan de slag te gaan.
De trainer heeft, naast een geweldige inzet en kwaliteit, ook...
De trainer heeft, naast een geweldige inzet en kwaliteit, ook veel gevoel voor humor en zelfspot, waardoor de sfeer van de cursus nooit te zwaar wordt. Het zijn lange intensieve dagen, maar door de gezellige sfeer en niet te vergeten de heerlijke, gezonde lunch ( waar alle tijd voor is) is het toch goed vol te houden om alle informatie op te nemen.

Sabine Ebbe-Borst

Fantastisch

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Zeer enthousiaste, stimulerende en intelligente trainer, het kweken van veilig gevoel en vertrouwen bij cursisten zodat wij ons durfden open te stellen, duidelijke uitleg en toepasbaarheid voor in... Zeer enthousiaste, stimulerende en intelligente trainer, het kweken van veilig gevoel en vertrouwen bij cursisten zodat wij ons durfden open te stellen, duidelijke uitleg en toepasbaarheid voor in het dagelijkse leven.

Heeft u tips voor ons?

Bij deze vraag 'u' na het woord 'heeft' toevoegen :-)
En vooral zo doorgaan!

Erg mooi!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Rijke beschrijving van ervaringen! Handzame uitleg van methodes.

Heeft u tips voor ons?

Eentje... Ik heb ooit kennisgemaakt met de mindpower methode van John Kehoe. Deze heeft grote gelijkenissen met de Silva Methode. Ik ken iemand die het met behulp van deze mindpower methode is... Eentje... Ik heb ooit kennisgemaakt met de mindpower methode van John Kehoe. Deze heeft grote gelijkenissen met de Silva Methode. Ik ken iemand die het met behulp van deze mindpower methode is gelukt een totaal ander leven te krijgen. Zij had ernstige MS (kon 1 uur per dag op zijn, bracht dat uur door in een rolstoel). Door nauwgezette training (een half uur per dag affirmaties, visualisaties en seeding (gevoelsindrukken programmeren) maar zonder naar alfa te gaan) heeft zij haar rolstoel aan de kant kunnen zetten, kan zij lange dagen wandelen in de bergen en heeft zij ook weer een baan van 2 dagen in de week. In de training vertelde Landa dat het in Nederland met Silva nog niet is gelukt om van ernstige ziekten af te komen. Ik denk dat de positieve mindset die overgebracht kan worden nog krachtiger is als hier wel ervaringen mee zijn.

Veronique

Best!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Persoonlijke aandacht, stralende docente, heerlijke sfeer, duidelijke uitleg.

Heeft u tips voor ons?

Kan er een nieuwe Silva oefening ontwikkeld worden om het weer te beïnvloeden? :)

Henny Thomassen-Aldewereld / Practice-at-Home, voor Pilates met aandacht

G e w e l d i g

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Landa biedt de training op een hele aangename manier, met veel enthousiasme en heel veel humor. Zij maakt heel prettig contact met de deelnemers en heeft voor iedereen oog en oor. Zij werkt heel... Landa biedt de training op een hele aangename manier, met veel enthousiasme en heel veel humor. Zij maakt heel prettig contact met de deelnemers en heeft voor iedereen oog en oor. Zij werkt heel professioneel: beantwoordt vragen van deelnemers met kennis van zaken en maakt heel goed gebruik van ervaringen/input - die ook deelnemers inbrengen - door de input kundig aan de training te linken.
Verder vond ik de training heel goed opgezet. Toen we in de loop van de 2e dag opdrachten gingen bespreken, merkte ik bij een andere deelneemster en bij mezelf, dat eerder gemaakte opdrachten een duidelijk verband hadden met de antwoorden van de opdrachten van de 2e dag. Dat vind ik "tool-technisch" heel sterk ingezet.
Ook heel goed is de manier, waarop Landa de cursus voor onze Nederlandse cultuur aanpast (versus de Amerikaanse cultuur, waar de training toch vandaan komt).
En 'last but not least' de training geeft ook echt wat ze je belooft .....

Heeft u tips voor ons?

Het trainen in aandacht voor het ervaren van het fysieke bewustzijn, kan een hele mooie versterkende aanvulling zijn voor mensen om beter in contact te komen met hun kern en eigen zijn.

Rani

Geweldig!!!!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De kracht en positiviteit die je mee krijgt van Landa ben ik haar zeer dankbaar voor..

Caroline

Life changing!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Doelgerichtheid, toepasbaarheid, plezier, persoonlijke aandacht en aanpak van Landa, antwoorden en verklaringen van zaken waarvan je niet bewust was dat die een rol spelen, en last but not least de... Doelgerichtheid, toepasbaarheid, plezier, persoonlijke aandacht en aanpak van Landa, antwoorden en verklaringen van zaken waarvan je niet bewust was dat die een rol spelen, en last but not least de voortreffelijke lunch, echt het toefje op de taart!

Heeft u tips voor ons?

Een gesloten facebook groep voor alle graduates waar je makkelijk kleine en grote vragen kunt stellen en elkaar tips kunt geven, om nieuwe inspiratie op te (blijven) doen en onderling wat... Een gesloten facebook groep voor alle graduates waar je makkelijk kleine en grote vragen kunt stellen en elkaar tips kunt geven, om nieuwe inspiratie op te (blijven) doen en onderling wat makkelijker contact kunt houden.